پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:18:42 - چهارشنبه 6 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تمام جاده های مواصلاتی استان باز است /در مناطق مسکونی خسارتی ایجاد نشده است
معاون مدیریت بحران استان کرمان گفت: مشکل آب گرفتگی استان در حال حاضر حل شده است و هیچ جاده ای مسدود نبوده و هیچ روستائی هم در محاصره آب نیست و همه مسیرهای مواصلاتی استان باز و وضعیت عادی است.

به گزارش “صبح رابر“؛ علی حسین زاده محرابی، معاون مدیریت بحران استان کرمان در گفتگو با  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با وضعیت راه های استان گفت: مشکل آب گرفتگی استان در حال حاضر حل شده است و هیچ جاده ای مسدود نبوده و هیچ روستائی هم در محاصره آب نیست و همه مسیرهای مواصلاتی استان باز  و وضعیت عادی است.

حسین زاده محرابی در رابطه با خرابی خرابی حاصل از سیلاب ابراز کرد: برای برآورد خسارت راه ها و کشاورزی اقدم کرده ایم اما شش یا هفت پل و تعدادی آب نما در مسیر رودبار به کهنوج و رودبار به ایرانشهر تخریب شده است که احتیاج به نوسازی و بازسازی دارد.

معاون مدیریت بحران استان کرمان در ادامه تصریح کرد: دولت امکاناتی اندیشیده که در مناطقی که مربوط به آبریز سدها است خود به خود این آب بارندگی آنجا جمع می شود و مقداری از آن صرف کشاورزی اهالی می شود ولی آبی که از بارندگی ایجاد سیل می کند، جای به خصوصی هم جمع نمی شود به دلیل بالا بودن هزینه جمع اوری آب چنین کاری صورت نگرفته است.

حسین زاده محرابی در پایان خاطر نشان کرد: در مناطق مسکونی خسارتی ایجاد نشده است و خسارت مربوطه بیشتر در کشاورزی، راه، آب و برق است و خسارت وارد شده به کشاورزان هنوز برآورد نشده است که در ظرف ۲۴ ساعت آینده وضعیت خاصی از طریق هواشناسی اعلام نشده است و اگر وضعیتی پیش بینی شود به اطلاع فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی می رسانیم تا تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب