پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:14:27 - چهارشنبه 13 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهمترین هدف اسلام برقراری عدالت اجتماعی بود
امام جمعه رابرگفت: مهمترین هدف اسلام برقراری عدالت اجتماعی بود که پیامبراکرم(ص) هم یکی از اهداف عالیه اش این بود که عدالت را در جامعه جاری کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ امام جمعه رابر در جشن پیروزی انقلاب در کارگاه انتقال آب رابربه کرمان (موسسه حرا)   با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجراظهارداشت: مهمترین هدف اسلام برقراری عدالت اجتماعی بود که پیامبراکرم(ص) هم یکی از اهداف عالیه اش این بود که عدالت را در جامعه جاری کند.

حجت الاسلام مهدی صادقی با اشاره به روی کارآمدن عثمان افزود: در زمان عثمان که به مردم بی عدالتی می شد مردم تاب و توان نداشتند و بر خلاف نظر حضرت علی (ع) به خانه ایشان ریختند و او را به قتل رساندند.

وی در همین راستا با اشاره به فروپاشی حکومت ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی گفت: در این دوران هم مردم از بی عدالتی به ستوه آمدند و دنبال یک مرید می گشتند که عدالت اجتماعی را در جامعه برپاکند.

وی با اشاره به ورود تاریخی حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب وپیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دور از هرعیب و نقصی مسیر خود را طی می کند و هرکس با هر سلیقه ای که باشد و به مردم خدمت کند برای ما و مردم قابل احترام است.

حجت الاسلام صادقی بااشاره به اینکه این مملکت صاحب دارد و صاحب آن از پشت پرده ناظر براعمال ماست خاطرنشان کرد: این انقلاب به برکت خون شهدای والامقام ،امام شهداو رهبری مقام عظمی ولایت به پیروزی رسیده و درهمه عرصه ها موفق بوده وهست ، می طلبد که مابا پیروی از ولایت فقیه حافظان خوبی برای نظام جمهوری اسلامی که مبتنی برآموزه های دینی و اسلام است باشیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب