پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:58:44 - چهارشنبه 13 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۶۰درصدپرسنل کارگاه انتقال آب رابربه کرمان بومی منطقه است /اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان بودجه در حوزه فرهنگی کارگاه انتقال آب رابر
مدیر موسسه حرا، یکی از وظایف اصلی موسسه های خاتم را محرومیت زدایی و کار فرهنگی در مناطق دوردست عنوان کرد و افزود: از ابتدای شروع به کار این کارگاه تاکنون بالغ بر۷۰۰میلیون تومان در حوزه فرهنگی کارشده است.

مدیر موسسه حرا در جشن پیروزی انقلاب در کارگاه انتقال آب رابربه کرمان ، با ارائه گزارشی از کارگاه انتقال آب رابر به کرمان گفت: موسسه حرا وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء  است که تاکنون توانسته حدود ۲۱۰کیلومتر تونل انتقال آب برون شهری، درون شهری، تونل مترو ودفاعی اجرا کند والان مفتخریم که رقیب سرسختی برای رقبای خارجی هستیم و دربعضی موارد جلوترازآنها حرکت می کنیم.

حسن پور با اشاره به اینکه این کارگاه حدود یک سال است که فعالیتش را آغاز نموده گفت: ۶۰درصدپرسنل کارگاه بومی منطقه ونهایتا از استان کرمان هستند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ها نیازمند متخصصین مربوطه است گفت: امیدواریم پس از اتمام این پروژه توانسته باشیم نیروهای متخصص بومی در منطقه رابرآموزش داده باشیم و در پروژه های دیگر بکار بگیریم.

وی یکی از وظایف اصلی موسسه های خاتم را محرومیت زدایی و کار فرهنگی در مناطق دوردست عنوان کرد و افزود: از ابتدای شروع به کار این کارگاه تاکنون بالغ بر۷۰۰میلیون تومان در حوزه فرهنگی کارشده است.

راه نجات  ما از دیدگاه انقلاب حفظ ارزشها و دوری از جناح بازی است

همچنین در این جلسهحجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر نیزبا اشاره به دوران رنسانس به بعد و پیدایش مکتب های مختلف  پرداخت وگفت:  راه نجات ما از دیدگاه انقلاب حفظ ارزشها و دوری از جناح بازی است و باید تقوی را سرلوحه کار خود قراردهیم.

محمدی با اشاره به موضوع برجام و شرط هایی که برای ما می گذاشتند افزود: آمریکا همیشه به دنبال تضعیف ما بوده و از راههای مختلف دنبال ضربه زدن به پیکره نظام ماست و ماباید با پیروی از ولی فقیه  راهمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب