پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:52:00 - دوشنبه 18 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پوستر/روزشمار انقلاب(۱۸بهمن)
عصر امروز، امام ضمن یک سخنرانی کوتاه، نقش رسانه‌های همگانی را در گسترش فرهنگ و پیشبرد یک اجتماع سالم، ستودند. این سخنرانی به‌طور مستقیم از شبکه‌ی تلویزیونی کارکنان اعتصابی رادیو ـ تلویزیون پخش شد. امام ضمن این سخنرانی فرمودند: «دستگاه‌هایی در این مملکت بوده و هست که بایستی در خدمت مردم می‌بودند، ولی رژیم غاصب و فاسد درگذشته از آنها در راه هدف‌های نامشروع خود و گسترش فساد استفاده کرده است.»

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ٭ با توجه به راهپیمایی سرنوشت‌ساز نوزدهم بهمن، حجم عظیمی از مردم شهرها به سوی تهران سرازیر شده‌اند و این در حالی است که در تمام نقاط ایران قرار است این راهپیمایی انجام گردد. خیابان‌های تهران نیز امروز (۱۸ بهمن) شاهد راه‌پیمایی‌های خودجوش بود. در این روزهای حساس و با توجه به دستور امام، همه سعی می‌کردند با شرکت در راهپیمایی حضور خود را به معرض نمایش بگذارند. در این روز نیز راهپیمایان مثل هر روز به سوی مقر امام و یا دانشگاه تهران حرکت می‌نمایند. (اطلاعات، ۱۸ بهمن ۱۳۵۷، ص ۷)

٭ آیت‌الله طالقانی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام نمودند که بعضی نامه‌های جعلی تهدیدآمیز، تحریکات عوامل رژیم سابق است. به‌طور مثال در مورد نامه‌ی تهدیدآمیزی که برای یک استوار بازنشسته ارتش ارسال شده بود، ایشان فرمودند: «اگر قرار است مردم انتقام بگیرند، اول بایستی تکلیف یکی دو هزار جنایتکار که آمر و عامل اصلی جنایات وحشتناک این سال‌ها بوده‌اند را معلوم کنند.» (همان)

٭ عصر امروز، امام ضمن یک سخنرانی کوتاه، نقش رسانه‌های همگانی را در گسترش فرهنگ و پیشبرد یک اجتماع سالم، ستودند. این سخنرانی به‌طور مستقیم از شبکه‌ی تلویزیونی کارکنان اعتصابی رادیو ـ تلویزیون پخش شد. امام ضمن این سخنرانی فرمودند: «دستگاه‌هایی در این مملکت بوده و هست که بایستی در خدمت مردم می‌بودند، ولی رژیم غاصب و فاسد درگذشته از آنها در راه هدف‌های نامشروع خود و گسترش فساد استفاده کرده است.» (کیهان، ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، ص ۲)

٭ پس از سه ماه بسته‌بودن سینماها اولین سینمای تهران گشایش یافت. بر سر درِ این سینما، این کلام امام که «ما با سینما مخالف نیستیم، ما با فساد مخالفیم» نوشته شده بود. (کیهان، ۱۹/۱۱/۵۷، ص ۳)

برای دریافت در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب