پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:36:48 - چهارشنبه 20 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳ کارگر گرفتار در ارتفاعات برفی جبالبارز جیرفت پیدا شدند+جزئیات
سه کارگر گرفتار در ارتفاعات برفی جبالبارز جیرفت نجات داده شده و در حال انتقال به جیرفت هستند.

به گزارش “صبح رابر“؛ شاهرخی رئیس هلال احمر شهرستان جیرفت دقایقی قبل در گفتگو باپایگاه اطلاع رسانی دقیانوس ما ، از پیدا شدن ۳۳کارگر پست برق ، مفقود شده در برف ارتفاعات جبالبارز در روستای جشار خبر داد.

وی گفت:عملیات جست‌وجو و امداد‌رسانی به سه نفر از گرفتار شدگان در برف از صبح امروز از سمت شهرستان بم آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه لحظاتی پیش در تماس ماهواره‌ای با تیم امدادی اعزام شده مشخص شد که این افراد پیدا شدند گفت: حال هر سه نفر خوب است و تلاش برای برگرداندن آنها ادامه دارد.

رئیس هلال احمر شهرستان جیرفت با بیان اینکه روستای جشار در منطقه‌ای صعب‌العبور و در ارتفاعات جبالبارز قرار دارد افزود: برف سنگینی در آن منطقه وجود دارد و امدادگران درخواست اعزام بالگرد دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم امداد کوهستان هلال احمر به همراه گروه آفروید شهرستان بم از صبح امروز به سمت منطقه اعزام شدند خاطر‌نشان کرد:سه نفر گرفتار در ارتفاعات جبالبارز نجات داده شده و در حال انتقال به جیرفت هستند.

به گزارش دقیانوس ۶ کارگر پست ۴۰۰ کیلو واتی خط انتقال برق جیرفت به بم از چهار روز قبل در برف گرفتار شدند که یک نفر از آنها روز اول نجات یافته و دو نفر از آنها جان باختند و تلاش‌ها برای جستجوی سه نفر تا بعد از ظهر امروز ادامه داشت که با تلاش امدادگران در روستای جشار بخش جبالبارز پیدا شدند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد…

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب