پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:18:46 - شنبه 23 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرکت انقلابی امروز مردم سیلی محکمی بر دهان ترامپ زد/ حاج قاسم ها، سوراخ موش های آنها را ویران خواهد کرد
امام جمعه رابر گفت : حرکت انقلابی امروز شما مردم سیلی محکمی بر دهان ترامپ زد، ایران و ایرانی از تهدید نمی ترسد .

به گزارش “صبح رابر” ؛ حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه شهرستان رابردر خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت به  تقوای الهی  با اشاره به آیه اکمال دین «.الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ دینِکُمْ فَلا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ الْیَوْمَ اکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَاتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتى وَرَضیتُ لَکُمُ الْاسْلامَ دیناً…» اظهارداشت :  می توان مصداق این آیه ، روز ۲۲ بهمن  ۵۷ باشد،  انقلابی ایجاد شد که اسلام را مثل  زمان  حیات  پیامبر عظیم الشان  گسترش دهد.

وی با بیان اینکه کلمه الیوم  دو مرتبه در این آیه آمده است  منظور کدام روز  است افزود :  این “چهار جهت” در آن جمع شده هم کافران در آن مایوس شده ‏اند، و هم  دین کامل شده، و هم نعمت خدا تکامل یافته، و هم خداوند آئین اسلام را به عنوان آئین نهایى مردم جهان پذیرفته است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به وجه شباهت  اوضاع و احوال زندگی قبل از پیامبر (ص) با زمان طاغوت و  شاهنشاهی بیان کرد: وقتی  که پیامبر اسلام (ص) امیر مؤمنان على (ع) را رسما براى جانشینى خود تعیین کرد، آن روز بود که کفار در میان امواج یاس فرو رفتند، زیرا انتظار داشتند که آئین اسلام قائم به شخص باشد، و با از میان رفتن پیغمبر (ص) اوضاع به حال سابق برمیگردد، و اسلام تدریجا برچیده  می شود، اما هنگامى که مشاهده کردند مردى که از نظر علم،تقوا ، قدرت و عدالت بعد از پیامبر (ص) در میان مسلمانان بی نظیر است یاس و نومیدى آنها را فرا گرفت و فهمیدند که اسلام آئینى؛ ریشه ‏دار و پایدار است.

وی با بیان اینکه همین اوضاع در ایران اسلامی  زمانی بود؛ در  روز ۲۲ بهمن ، مثل  پیامبر(ص)  امام آمد حاکمیت تشیع دوازده امامی را به وجودآورد.

حجت الاسلام صادقی  با بیا ن اینکه هدف اصلی انقلاب اسلامی این را قرار دهیم  بودن  حاکمیت  دینی با مذهبیت شیعه اثنی عشری است گفت:  شاید  در  بعضی  کشورهای مسلمان  مذهب  شیعه باشند اما  دوازده امامی نیستند  حکومت و انقلاب مردم  در وهله اول  این بود  که مذهب  تشیع را بتوانید الگوی  خودتان  قرار دهید.

وی با اشاره به اینکه  برخی دشمنان داخلی که در سوراخ موش یا در لجن زارهایی خودشان را  مخفی کردند به امید  اینکه بر اوضاع مسلط  شوند؛   اما  کور خوانده اندافزود : به  کوری  چشم دشمنان  این نظام،  همه مکرهای کسانی که فرار کردند ،یا در سوراخ های موش  خودشان  را  مخفی کردندو  هر از  چندگاهی از  سوراخ بیرون می آیند و  دنبال فتنه ای جدید  آن هم در انتخابات آینده هست؛ امت  حزب الله  آگاه،  بیدار و مراقب می باشید .

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه آقایان دست به قلم شده اندو نامه عذر خواهی به  مقام معظم رهبری نوشتند  گفت:  اینها می خواهند از سوراخ موش بیرون  آیند تا در انتخابات آینده مطالب شان را بیان  کنند و فتنه ی جدید به پا کنند ،  البته با رهبری آگاه ، دیندار با  بصیرت و مردمی چون شما دارد؛گوش به دهان  ولی امر  مسلمین جهان توطئه های آنها  را خنثی خواهید کرد.

وی افزود: این انقلاب اسلامی ایران شخصیت هایی از جمله  سردار  رشید اسلام حاج  قاسم سلیمانی را داریم  و همین حاج قاسم برای همین فتنه گران کافی است، زمانی که  اسم  حاج  قاسم می آید؛قدرت ها ی استکبار جهانی چه  لرزه ای براندامشان می افتد و دنبال سوراخ موش می گردند.

حجت الاسلام صادقی  گفت: اگر حضرت  آقا یک نیم اشاره ای  به همین سردار حاج قاسم، ،سردار جعفری و امثال  اینها  داشته باشد با  چکمه ای  سنگین  سوراخ  موش های آنها را  ویران  خواهد کرد .

 

حجت الاسلام  صادقی  رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با رهبر انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه تأکید کردند آن است که امید و اعتماد به شیطان بزرگ و قدرت های مادی، سراب‏ بی ‏حاصلی است گفت:  باعث خسران انسان‏ها و کشورها در دنیا و آخرت می‏شود.

وی افزود: از این بیان و توصیه رهبر معظم انقلاب باید آموخت که اگر مسؤولان کشور تصور کنند که می‏توانند مشکلات کشور را با اعتماد و امید به آمریکا و دیگر قدرتهای مادی برطرف سازند و با تکیه به این پشتوانه‏ های پوشالین در انجام وظایف خویش موفق شوند، این تصور باطل و این خیال محال باعث سرشکستگی آن‏ها نزد مردم و باعث عدم موفقیت در شعارها و اهدافشان می‏گردد.

خطیب جمعه رابرتصریح کرد: مسؤولان نظام اسلامی باید با پایبندی به درس‏هایی که امام راحل آموزش دادند، بدانند که شیطان اکبر و دشمن اصلی نظام اسلامی به هیچ ‏وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست و مصداق بارز این امر در رفتار امروزین دولت آمریکا و کشورهای غربی مشهود و روشن است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری  عقلانیت و تدبیر را در دیپلماسی، اداره کشور و دیگر امور، ضروری خواندند افزود:اعتماد به شیاطین و امید بستن به کسانی‏که با اصل وجود نظام و حاکمیت اسلام مخالفند، خطای بزرگی است چراکه از این‏کار خیری به کشور نمی‏رسد.

امام جمعه رابر با بیان اینکه بخش دیگری از سخنان رهبر معظم در به پاسخ به اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر این‏که ایرانیان باید از من بترسند، اختصاص داشت گفت : حرکت امروز شما مردم سیلی محکمی بر دهان  ترامپ زد. ایران و ایرانی از تهدید نمی ترسد .

 

وی افزود: آقای  ترامپ تظاهرات مردم غیور ایران را امروز دیدید که بیشتر کلمه  و  شعارهای آنها” مرگ برآمریکا” بود اگر بخواهید  یاوه گویی کنید؛  این مردم  آرام نمی نشینند.

حجت الاسلام  صادقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با لحنی کنایه‏آمیز  افزودند: ما از این آقای تازه‏آمده متشکریم چراکه زحمت ما را کم کرده و با نشان دادن چهره واقعی آمریکا، حرفهای ۳۸ ساله جمهوری اسلامی ایران را درباره فساد سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی دستگاه حاکم بر آمریکا ثابت کرده است بیان کرد : رئیس جمهور جدید با حرفها و اقدامات خود در مبارزات انتخاباتی و روزهای اخیر، ماهیت واقعی آمریکا را عریان در مقابل چشم مردم جهان به نمایش گذاشته و نشان می‏دهد حقیقت آمریکا چیست.

وی با بیان اینکه دستگیری و بازداشت یک کودک پنج‏ساله را مصداقی از حقوق بشر آمریکایی هاست گفت: رحمت پروردگار بر امام بزرگوار که حقیقت آمریکا را بارها و بارها در بیانات و نوشته‏هایشان گوشزد می‏کردند و اصرار داشتند که ملت و مسؤولان با شناخت ماهیت دشمن، از اعتماد به شیطان بزرگ پرهیز کنند که امروز حقانیت حرفهای آن عزیز به عرش سفر کرده به‏روشنی در جلوی چشمان همگان است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به بخش دیگرسخنان رهبر معظم انقلاب که به سخنان رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر ضرورت تشکر ایران از دولت اوباما عنوان کرد: به‏هیچ‏ وجه از آن دولت متشکر نیستیم زیرا با نیت فلج کردن ملت ایران و نظام اسلامی، تحریم‏های سنگین را وضع کرد و البته به این هدف نرسید همچنان‏که هیچ دشمن دیگری نیز نخواهد توانست این ملت بزرگ را فلج کند.

 

وی افزود:چرا باید از دولت قبلی آمریکا تشکر کنیم، به‏خاطر تحریم‏های ضد ایرانی؟ به‏علت ایجاد داعش؟ به‏دلیل به آتش کشیدن منطقه در سوریه و عراق؟ و یا به‏علت نفاق و دورویی یعنی «ابراز ارادت و همکاری در نامه خصوصی اما حمایت صریح و آشکار از فتنه پس از انتخابات ۸۸»؟، این‏ همان مصادیق همان دستکش مخملین است که دولت قبلی آمریکا روی پنجه آهنین خود کشیده بود.

حجت الاسلام  صادقی  در بخش دیگر سخنان خود با از عموم مردم شهرستان رابرکه در طول این دهه،  جشن هایی را برگزار کردند و همچنین حضور در این مراسم یوم الله ۲۲ بهمن،تقدیر  تشکر کرد.

وی درا پایان خطبه ها، به بهانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت ۷۵ روز  ذکر توسلی داشت.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب