پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:21:24 - چهارشنبه 27 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خسارت ۷ میلیارد تومانی باران در رابر/مسدود بودن راه ۳۷ روستا/ امدادرسانی به ۵۰۰ خانوار آسیب‌دیده
فرماندار رابر میزان خسارت وارد شده طی بارش‌های اخیر در این شهرستان را ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون به ۵۰۰ خانوار آسیب‌دیده امدادرسانی شده است.

به گزارش “صبح رابر“؛ علیجان سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ؛ با اشاره به اینکه بارش نزولات الهی برکت است و قطعا خساراتی را هم برای بعضی مناطق داشته است اظهار داشت: در شهرستان رابر طی بارش‌های اخیر تاکنون با اعلام خسارات بخشداری‌ها، دهیاران، جهاد کشاورزی و حضور کارشناسان در محل، میزان خسارت وارد شده به حوزه‌های عمرانی، تاسیسات، مراکز آموزشی، آب و برق، دام و طیور، و … برآورد شده است.

فرماندار رابر از تخریب ۷۰۰ واحد مسکونی در شهر و روستاهای این شهرستان با خسارت ۲۰ تا ۸۰ درصدی، تخریب ۳۲ باب مدرسه خشتی با خسارت بالای ۷۰ درصد و ۱۸ باب مدرسه دیگر  اثر بارندگی‌های اخیر خبر داد.

وی تخریب ۵۰ درصدی شیلات، تلف شدن ۱۵۰ راس دام و ۵۰۰ قطعه  طیور، تخریب ۲ کیلومتر از خطوط برق، خسارت به انشعابات شهری، تخریب جاده دسترسی به خط انتقال آب، تخریب چهار کیلومتر از معابر شهری هنزاء، تخریب ۷۰ کیلومتر از جاده‌های عشایری، تخریب معابر شهر رابر و… را از جمله خسارت‌های وارد شده به شهرستان رابر تاکنون برشمرد.

فرماندار رابر میزان خسارت اعلام شده را ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون به ۵۰۰ خانوار آسیب‌دیده امدادرسانی شده است.

 سلیمانی خاطرنشان کرد: راه ۳۷ روستای صعب‌العبور و عشایری رابر بر اثر طغیان رودخانه‌ها و برف گیربودن مناطق مرتفع مسدود و برق چهار روستا نیز قطع شده است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب