پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:31:40 - جمعه 29 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امثال سران فتنه ضد پیامبر و ضد قرآنند
خطیب جمعه رابر گفت: مردم ما با آن کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند قهرند. ملّت با آنهایی که روز عاشورا، با قساوت، با لودگی، با بی‌حیایی آمدند جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر است. با اینها آشتی هم نمیکنند، و با آن کسانی که با اصل انقلاب بدند، میگویند اصل نظام هدف ما است، میگویند انتخابات بهانه‌ی ما است؛ که البتّه آنها عدّه‌ی معدودی‌اند، عدّه‌ی کمی‌اند؛شک نکنید امثال سران فتنه، ضد دین ، ضد پیامبر و ضد قرآنند .

به گزارس “صبح رابر“؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی ای هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به  ادامه مباحث هفته های قبل درباره روش های تربیتی فرزندان ،از اصلیترین و مهمترین احتیاجات روانی کودک برخورداری از محبت خواند اظهار داشت: با محبت و یاری فرزندان، مسایل و مشکلات را به شما والدین بیان می کنند .

وی افزود: محبت در پرورش روح و روان کودک مثل غذا برای پرورش جسم ضروری است لذا به خاطر نرسیدن غذای روحی که همان محبت کودکان را عقده ای،  پرخاشگر و گوشه گیر می کند.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه دختران و پسران که در خانواده های مذهبی رشد کردند، ارتباط آنها  با جنس مخالف کمتر است گفت : افرادی که با والدین خود رابطه صمیمی تر و گرمتری دارند،  در دام روابط  نامشروع با جنس مخالف کمتر می افتند .

وی افزود: عدم روابط گرم و صمیمی باعث می شود فرزندان به روابط مخالف و جنس مخالف گرایش پیدا می کند. اگر در محیط خانوادگی محبت به خوبی تأمین نشود در جای دیگر محبت پیدا می کند .

امام جمعه رابر با بیان اینکه  کمبود محبت و عاطفه به فرزندان  مشکلاتی را در جامعه به وجود می آورد گفت : طبق آمار کارشناسان، جامعه به سمت و سویی می رود که  ازدواج ها  کم و در سن بالا به خاطر نبود محبت در دوران کودکی به فرزندان و اثرات بی توجهی به کودکان و بیماری به نام تب یونجه، ناراحتی پوستی و مشکلاتی دیگر را  در زندگی ایجاد می کند .

حجت الاسلام صادقی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقى گفت: چندوقتى است که بحث آشتى ملى را  بعضی آقایان نفوذی  آمریکایی در ایران و فتنه گران  مطرح کردند، مقام معظم رهبری  در دیدار مردم آذربایجان شرقى فرمودند: « حالا یک عدّه‌ای یاد گرفته‌اند تعبیرات «آشتی ملّی، آشتی ملّی» [را گفتن]؛ این حرفها به نظر من معنی ندارد؛ مردم مجتمعند، با هم متّحدند؛ آنجایی که پای اسلام در میان است، پای ایران در میان است، پای استقلال در میان است، پای ایستادگی در مقابل دشمن در میان است، مردم با همه‌ی وجودشان ایستاده‌اند.

امام جمعه رابر افزود: ممکن است در فلان مسئله‌ی سیاسی دو نفر با هم اختلاف نظر داشته باشند امّا تأثیری نمیگذارد. چرا میگویند آشتی؟ مگر قهرند که بیایند با هم آشتی کنند؟ این تعبیرات را روزنامه‌ها پَروبال میدهند، متوجّه نیستند که اشکال ایجاد میکند. وقتی شما میگویید آشتی، مثل این است که یک قهری وجود دارد؛ [درحالی‌که] قهری وجود ندارد.»

خطیب جمعه رابر گفت: مردم ما با آن کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند قهرند. ملّت با آنهایی که روز عاشورا، با قساوت، با لودگی، با بی‌حیایی آمدند جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر است. با اینها آشتی هم نمیکنند، و با آن کسانی که با اصل انقلاب بدند، میگویند اصل نظام هدف ما است، میگویند انتخابات بهانه‌ی ما است؛ که البتّه آنها عدّه‌ی معدودی‌اند، عدّه‌ی کمی‌اند؛شک نکنید امثال سران فتنه،  ضد دین ، ضد پیامبر و ضد قرآنند .

وی با بیان اینکه خاتمی در زمان جنگ در خارج از ایران تحصیل می کرد آیا این روحیه بسیجی دارد؟ تصریح کرد:  کسانی که دل در گرو خاتمی و امثال خاتمی دارند بدانند صد درصد با مقام معظم رهبری مشکل دارند به اصل ولایت فقیه که همان ولایت پیغمبر است؛ مشکل دارند البته عده آنها معدوو کم است.

خطیب جعمه رابرعنوان داشت: در مقابل اقیانوس عظیم ملّت ایران آنها یک قطره‌اند؛ چیزی نیستند. این اقیانوس با یکدیگر منسجم و متّحد است؛ این اتّحاد وجود دارد و باید وجود داشته باشد و روزبه‌روز باید تقویت بشود.

وی با بیان اینکه وقتی ترامپ از  سران  فتنه حمایت می کند خنده دار است، قصد اینها برای ورود به نظام  فتنه است  افزود : مردم اینها را از عرصه  نظام ترد کردند آنها می خواهند در انتخابات آینده نفوذ  کنند؛  مثل  پسر نوح«اى مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست» و به قول حضرت امام(ره) «عرِض خود مى‏برى و کذا و کذا» گفتنى است نیم بیت دوم این شعر آن است که «عرض خود مى‏برى و زحمت ما میدارى» و حضرت امام(ره) با تعبیر آن به «کذا و کذا» خواسته‏ اند این جماعت را تحقیر کنند که حتى زحمتی هم ندارید.

خطیب جمعه رابر با اشاره به  بخش  دیگر سخنان مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین دیگر کشور فرمودند : این حضور مردمی در بیست‌و‌دوّم بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعّالیّتهای ما مسئولین به حساب نیاورید. مردم گله‌مندند؛ از بسیاری از چیزهایی که در کشور میگذرد، مردم گله‌مندند. مردم با تبعیض میانه‌ای ندارند؛ هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج میکنند. هرجا کم‌کاری ببینند همین‌جور، هرجا بی‌اعتنائی به مشکلات ببینند همین‌جور، هرجا پیش نرفتن کارها را ببینند همین‌جور؛ مردم گله‌مندند. بیست‌ودوّم بهمن حساب خودش را دارد؛ ایستادگی مردم در مقابل دشمنِ کمین‌کرده‌ی برای بلعیدن ایران یک حرف است که این در بیست‌ودوّم بهمن ظاهر شد، امّا توقّعات آنها از ما مسئولین یک حرف دیگر است.
وی با بیان اینکه  در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » دسته بیل ،حمار، هواپیما  که از لحاظ سوخت رسانی مشکل دارد  وارد کردند ، خانم ابتکار که در سفر اخیر به بافت کلنگ می زندخانم ابتکار توان نداریدجلوی ریزگرد را بگیریدجمع کنید؛ برویدافزود:مقام معظم رهبری فرمودند: الان آخر بهمن است، اقدام و عمل باید نشان داده بشود. من اوّل سال هم گفتم که مسئولین کشور -چه مسئولین قوّه‌ی مجریّه و دولت، چه مسئولین قوّه‌ی قضائیّه، چه مسئولین مجلس؛ فرقی نمیکند، همه، آخر سال باید نشان بدهند که در این سال برای اقدام و عمل چه کردند؛ نگویند باید چنین بشود، باید بگویند چنین شد؛ این را باید مشخّص بکنند.


حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه بحث کلنگ زدن سیاه نمایی انتخابات است بیان کرد: مردم سربلند خوزستان، اهواز، آبادان سوسنگر از ۹بهمن نه برق ،نه آب، نه بهداشت ، نه بانک  دارند از زمان اوایل انقلاب هشت سال دفاع مقدس مردم غرب و جنوب ایران این وضعیت استانها وضعیت نابسامانی است مردم ناراحتند از این تبعیض ها .

وی در بخش دیگر  سخنانش با به جا آوردن سجده  شکر از بارندگی که در طول چند روز بعد از چندین سال باریدن گرفت گفت: مشکلاتی را برای  زندگی برخی  مردم شهر  خصوصاً  روستا ها  به دلیل عدم مقاوم سازی خانه قدیمی چرا که  با یک زلزله ۱۰ ریشتری یک فاجعه مثل بم  رخ می دهد .

وی خاطر نشان کرد: با وام ارزان قیمت،  بحث نوسازی  را راه اندازی کنید، مقاوم سازی، ساختمانها در برابر حوادث ناملایمات ضروری است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب