پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:16:32 - شنبه 14 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا های ممنوعه در طرح یک روزه ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ یدالله حسن پور  در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در شهر کرمان گفت: با اقدامات شبانه روزی پلیس در این طرح یک روزه ۲۷ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: از مهمترین این کشفیات می توان به کشف انواع سیگار، برنج، فرآورده های نفتی، گیاهان دارویی، پوشاک، مرکبات و  تلفن همراه اشاره کرد.
حسن پور در ادامه گفت: در اجرای این طرح ۲۹ دستگاه خودرو که برای حمل کالای قاچاق استفاده می شد توقیف و تعداد ۵۴ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند،گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه۱۱۰بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت خبرها و درخواست های انتظامی، اطلاعاتی وامنیتی شهروندان است

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب