پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:57:36 - پنجشنبه 3 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیریت انقلابی باید بتواند سیل نقدینگی را به سمت تولید و اشتغال هدایت کند/ ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور منشاء داخلی دارد
ابوترابی گفت: متاسفانه در این دولت بیشتر نگاه مسئولین به بیرون از کشور است و به جای حل مشکلات داخلی و اختصاص دادن حجم نقدینگی به تولید و اشتغال، چشم به دست دشمن دوخته اند و شعار رفع تحریم سر داده اند.

به گزارش “صبح رابر”؛ ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی و تاکید ایشان بر داشتن مدیریت انقلابی گفت: مدیریت انقلابی مدیریتی است که بتواند سیل نقدینگی موجود در کشور را با نگاه درست و در مسیر صحیح استفاده کند.

۷۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور منشاء داخلی دارد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ابراز کرد: متاسفانه در این دولت بیشتر نگاه مسئولین به بیرون از کشور است و به جای حل مشکلات داخلی و اختصاص دادن حجم نقدینگی به تولید و اشتغال، چشم به دست دشمن دوخته اند و شعار رفع تحریم سر داده اند.

وی افزود: با رفع تحریم ها شاید گشایش هایی ایجاد شود اما واقعیت این است که تمام کارشناسان دولت و مجلس اذعان داشته اند که ۳۰ درصد مشکلات ما به تحریم و ۷۰ درصد آنها منشاء داخلی دارد.

دولت اقدامی برای رفع مشکلات داخلی انجام نداده است

ابوترابی تاکید کرد: بسیاری از مشاورین این دولت معتقدند که باید سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری ها در نظر گرفته شود در حالیکه این تفکر اشتباه و در حقیقت نگاه به دست دشمن است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با سوق دادن نقدینگی داخل کشور به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال می توانیم مشکلات را حل کنیم، اظهار داشت: با برطرف کردن مشکلات داخلی می توان کشور را به سمت وسوی تولید پیش  برد اما متاسفانه دولت نگاهی به سمت مشکلات داخلی ندارد و در این ۴ سال، اقدامی برای رفع این مشکلات ندیدیم.

نشاط سیاسی حاصل از انتخابات در کشور ما رفراندومی به جمهوری اسلامی است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به سخنان رهبری در خصوص انتخابات و اهمیت مشارکت عمومی مردم تصریح کرد: انتخابات برای کشور ما که به شیوه جدید مردم سالاری اداره می شود، به امری حیاتی تبدیل شده است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای و جنب وجوش انتخاباتی نشاط سیاسی در کشور ایجاد می کند که این نشاط سیاسی باعث می شود طیف های سیاسی مختلفی سرکار آمده و مردم هر از گاهی خانه تکانی سیاسی انجام دهند؛ درحقیقت انتخابات در کشور ما به طور غیر مستقیم رفراندومی به جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب