پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:53:38 - پنجشنبه 10 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زمان اعلام نتایج استخدام شرکت احیا استیل فولاد بافت
بر اساس آزمون کتبی، اسامی افراد جهت دعوت به مرحله مصاحبه (علمی- فنی و روانشناختی) در هفته پایانی فروردین ماه سال ١٣٩۶ از طریق پرتال www.estekhdam.karad.co اعلام می گردد.

به گزارش “صبح رابر“؛ آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت در تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۵ در ۱۰ حوزه امتحانی در شهرستان بافت با همکاری اداره آموزش و پرورش بافت برگزار شد.

به اطلاع شرکت کنندگان گرامی در آزمون کتبی می رساند:

بر اساس آزمون کتبی، اسامی افراد جهت دعوت به مرحله مصاحبه (علمی- فنی و روانشناختی) در هفته پایانی فروردین ماه سال ١٣٩۶ از طریق پرتال www.estekhdam.karad.coo اعلام می گردد.

* براساس نتایج آزمون عمومی و تخصصی، داوطلبانی که بیشترین نمره را در رقابت با سایرین کسب نموده باشند، در این مرحله دعوت به مصاحبه می شوند. داوطلبانی که در آزمون کتبی پذیرفته نشده باشند، از سایر مراحل استخدامی حذف می گردند.

* شرکت در هیچ یک از مراحل آزمون کتبی و مرحله مصاحبه تخصصی حقی را برای استخدام داوطلبان ایجاد نخواهد کرد و قرار گرفتن در مراحل جذب شرکت صرفا از طریق موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، طب صنعتی و تایید گزینش خواهد بود.

* با توجه به اینکه کل فرآیند جذب شرکت احیای استیل فولاد بافت برون­سپاری شده است امکان جذب متقاضیان غیر از شرکت در آزمون استخدامی و کسب موفقیت در آن وجود ندارد.

* کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز اعلام شده در این اطلاعیه، با تکیه بر اصل اعتماد و صداقت، ملاک عمل قرار می­گیرد. چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ خواهد گردید. در هیچ یک از مراحل وجه ثبت­نام مسترد نمی گردد.

شرکت تلاشگران اندیشه کاراد- مجری برگزاری آزمون

منبع : ایران استخدام

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب