پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:37:19 - سه شنبه 22 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهادت یک فرمانده سپاه در سیستان و بلوچستان/ دو تروریست تکفیری به هلاکت رسیدند
فرمانده گردان کورین از تیپ ۱۱۰ سپاه سلمان در مسیر زاهدان به بخش کورین به ضرب گلوله دو نفر از تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر گفت: شهید روح الله عالی فرمانده گردان عملیاتی در شب عید در حال سرکشی از پایگاه‌های بخش کورین و اهدای شیرینی بود که در یکی از مسیرها به تویوتا وانتی مشکوک می شود و  شخصاً با لباس فرم جهت بررسی وضعیت خودرو و سرنشینان مراجعه می کند.
موحدی راد تصریح کرد: شهید عالی از آنها تقاضای مدارک می‌کند که به یکباره از سوی سرنشینان خودرو مورد اصابت گلوله از ناحیه گردن قرار می گیرد و به شهادت می‌رسد.
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: سرنشینان خودرو قصد فرار داشتند و از وجود نیروهای دیگر غافل بودند که سرانجام خودرو منفجر و سرنشینان آن نیز به هلاکت رسیدند.
وی در پایان اظهار کرد: مامورین با توجه به انفجار خودرو در حال بررسی هستند تا مشخص شود خودرو حامل مواد مخدر بوده یا خیر چرا که اخبار و شنیده ها حاکی است که ضاربین در امر قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته و شهید عالی نیز در منطقه مبارزه جدی با مواد مخدر داشته است.
منبع/باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب