پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:14:32 - سه شنبه 29 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سه گروه جا مانده از دفاع مقدس در کلام شهید باکری
همرزم شهید باکری گفت: شهید باکری و سایر شهدا از خداوند سلامتی ولایت و رهبری را می‌خواستند لذا برخی از آن‌ها که امروز وابستگی دارند به باکری‌ها و همت‌ها و در مقابل ولایت قرار می گیرند، بصیرت ندارند و به‌اصطلاح من کسانی هستند که چپه شده‌اند.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از ارگ نیوز سردار حاج رحیم صارمی از هم‌رزمان شهید باکری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهید باکری و شهید همت در دوران دفاع مقدس در قنوت نمازشان از خداوند چیزی نمی‌خواستند و تنها می‌گفتند “اللهم عزز فعزز قائدنا الخمینی” یعنی در قنوتشان از خداوند درخواست شخصی نداشتند و شهید صیاد شیرازی و شهید ردانی پور نیز چنین می‌گفتند.

*شهید باکری و شهید همت از خداوند سلامتی ولایت و رهبری را می خواستند

وی افزود: شهید باکری و سایر شهدا از خداوند سلامتی ولایت و رهبری را می‌خواستند لذا برخی از آن‌ها که امروز وابستگی دارند به باکری‌ها و همت‌ها و در مقابل ولایت قرار می گیرند، بصیرت ندارند و به‌اصطلاح من کسانی هستند که چپه شده‌اند.

این رزمنده دفاع مقدس بیان داشت: کسانی هم که در دوران دفاع مقدس ریگی در کفش داشتند امروز در مقابل ولایت چپه شده‌اند یعنی در تقابل با ولایت هستند چرا که همه عاقبت به خیر نمی‌شوند و نباید گفت این افراد چون در هشت سال دفاع مقدس بودند همگی عاقبت به خیر شدند.

*شهید حمید باکری پیش بینی کرده بود که آنها که پس از جنگ می مانند سه فرقه می شوند، نادمین، بی تفاوتها و استخوان در گلو و خار درچشم ها

هم‌رزم شهید باکری بابیان خاطره‌ای از این شهید گفت: روزی شهید حاج حمید باکری در صبحگاه تیپ امام زمان که فرمانده نیروهای اردبیل شده بودند گفت: عزیزان جنگ بالاخره تمام می‌شود و آن‌ها که می‌مانند سه فرقه و طیف خواهند شد که یک طیف به گذشته خود نادم می‌شوند و گروهی دیگر بی‌تفاوت می‌شوند که این بدتر است و این افراد نسبت به هر اتفاقی که در کشور و شهر و منطقه رخ می‌دهد بی‌تفاوت خواهند بود و فقط دنبال پول خواهند بود.

وی در ادامه گفت: اما گروه آخر در کلام شهید باکری گروهی هستند که استخوان در گلو و خار در چشم می‌مانند که این افراد دق می‌کنند، الآن هم می‌شنویم که می‌گویند به نام رزمنده در آن منطقه سکته کرد اما درواقع ساکت نمی‌کنند بلکه این افراد زمانی که وضعیت جامعه را مشاهده می‌کنند از غصه دق می‌کنند.

 

 

*جوان ها بدانند در آینده فتنه ای بزرگتر از فتنه ۸۸ در پیش داریم/ اگر پشت سر ولایت بودیم آسیب نخواهیم خورد

رحیم صارمی گفت: جوان‌ها بدانند که در آینده فتنه‌ای بزرگتر از فتنه ۸۸ را در پیش داریم و اگر پشت سر ولایت باشیم آسیب نخواهیم خورد چرا که زمانی از حضرت پیامبر پرسیدند اگر فتنه آمد چه کار کنیم و ایشان در پاسخ گفتند: «الحق مع العلی و علی مع الحق» و شما باید ببینید علی در کدام سمت است لذا اکنون هم باید ببینیم در زمان فتنه رهبری در کدام طرف قرار دارند.

وی افزود: زمانی که به زندگی فرزندان رهبری نگاه می‌کنیم، مشاهده می‌شود که آنها نه پول دارند و نه مقام دارند و نه در حکومت کاره‌ای هستند اما افراد مقابل ولایت را که می‌بینیم مشاهده می‌شود که پسران و برادرزاده‌های آن‌ها میلیاردر هستند و باید پرسید این اموال را از کجا به دست آورده‌اند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: جوان‌ها باید بدانند که به چه کسی می‌خواهند رأی بدهند و رأی اولی‌ها باید از بزرگترهای خود بپرسند که شخصی که چند سال در اینجا ریاست کرده، چه کار کرده است؟

وی اظهار داشت: آن‌ها که امروز به دنبال کدخدا هستند تا آسوده زندگی کنند هنوز فرزندانشان در کانادا، آمریکا و انگلیس هستند لذا باید به کسی رأی دهیم که دین دار است و معتقد به ولایت است و علاوه بر آن مردم دار است.

مسئول تفحص لشکر عاشورا بیان داشت: انسان بسیار خجالت می‌کشد وقتی از او می‌پرسند چرا فلان شخص در استخر فرح پهلوی دار فانی را وداع گفت لذا خطاب به جوانان می گویم که آینده‌تان را خودتان باید ترسیم کنید و این آینده بستگی به انتخابات شماها دارد و اگر انتخاب صحیحی از صندوق‌ها بیرون نیاید آسیبش را خواهیم دید.

 

 

انتهای  پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب