پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:32:29 - چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعطیلی ۴۰۰ واحد تولیدی پوشاک در استان /اشتغالی که قربانی منافع پشت پرده شد
امروز صبح جمعی از تولیدکنندگان پوشاک کرمان در اعتراض به واگذاری دوخت فرم مدارس به یک فرد خاص در مقابل استانداری کرمان تجمع کردند و از استاندار درخواست داشتند که به وعده ها و قول های خود عمل کند .

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ امروز صبح جمعی از تولیدکنندگان پوشاک کرمان در اعتراض به واگذاری دوخت فرم مدارس به یک فرد خاص در مقابل استانداری کرمان تجمع کردند .

 

 

یکی از این تولید کنندگان در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت : ۳ ماه قبل از عید جلسه ای توسط صنف خیاطان ، آموزش و پرورش و صنعت و معدن گذاشته شد و پس از بررسی و تایید مدل های لباس ، عیب یابی و قیمت گذاری تصمیم بر این شد که کار بین تولیدکنندگان تقسیم شود اما آموزش و پرورش این کار را به فرد خاص دیگری واگذار و باعث بیکاری جمعی از تولیدکنندگان شده است .

 

یکی دیگر از اعتراض کنندگان نیز ادامه داد : اکنون نزدیک به ۷۵۰ جواز واحد تولیدی در استان وجود دارد که ۴۰۰ واحد تولید آن تعطیل شده است و بقیه واحدها هم هفتگی در حال تعطیل شدن هستند .

وی افزود : امسال تولیدی ها به خاطر تولید فرم مدارس و طبق وعده های مسئولین کارگاه های خود را تجهیز کرده اند و چند میلیون زیر قرض رفته اند و اکنون نزدیک به ۷۵۰ چرخ راسته دوز در تولیدی ها آماده کار وجود دارد و ما در استان برای تولیدکننده هایمان کمبود لباس داریم.

این تولیدکننده خاطر نشان کرد : طبق وعده های آموزش و پرورش ، صنعت و معدن و اتحادیه خیاطان می بایست فرم مدارس توسط تولیدکنندگان دوخت و تهیه می شد اما اکنون فرد خاصی که خیاط و تولیدکننده نیست کار را به دست گرفته و طرح ها و مدل هایی با کیفیت پایین را تولید می کند .

وی گفت : حال باید از مسئولین پرسید در سال اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال آیا شما می خواهید کل درختان شهر را قطع کنید و به جای آن سبزه بکارید تا شهر را آباد کنید ؛ چرا اکنون تولیدی هایی با سابقه کار و نیرو با آمدن فردی خاص دلال محسوب شده اند و دیگران پهلوان .

این تولیدکنندگان از استاندار کرمان درخواست داشتند طبق مدارک و صورت جلسه هایی که وجود دارد به قول خود عمل کرده و تولید فرم مدارس را به تولیدکنندگان واگذار نماید  .

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب