پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:10:40 - شنبه 16 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نابودی صنعت هسته ای ایران به بهای خوشحالی دشمن از دستاوردهای برجام است/دولتی که تکیه به دشمن را به اعتماد به مردم ایران ترجیح می دهد در بین مردم جایی ندارد
پدر شهید احمدی روشن گفت: از زمانی که برجام نوشته شد همه تعهدات ما یک طرفه بود و نابودی صنعت هسته ای ما به خاطر خوشحالی دشمن از دستاوردهای همین برجام است؛ همین دستگاه سانتریفیوژ نسل ۸ را هم مصطفای شهید و سایر دانشمندان هسته ای که روحانی آن ها را از کار بیکار کرد فراهم کردند بنابراین دستاورد ی برای آن ها محسوب نمی شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ حاج رحیم ، پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهر کرمان اظهار داشت:  این ایام ، ایام حساسی است و خداوند در قرآن اشاره کرده است که هر قومی سرنوشت خودش را خودش رقم می زند لذا مردم باید عزت و اقتدار و آرمان ها را برای خودشان انتخاب کنند و زیر بار ذلت استکبار جهانی نروند.

 

پدر شهید احمدی روشن ادامه داد: مردم باید دقت کنند تا کسی را انتخاب نکنند که در ۴ سال گذشته راه ذلت را رفتند و هم اکنون هم دست بردار نیستند؛ امیدواریم که مرم بیدار شوند و بفهمند واقعیت چیست.

 

احمدی روشن تاکید کرد: تیمی باید اداره کشور را بر عهده بگیرد که در راس آن ، فردی دلسوز، دشمن شناس،فعال و مسلمان،شیعه علی ابن ابیطالب بوده و کسی باشد که از مواضع مردم و منویات رهبری که همان خواسته های مردم و انقلابی ایران است حمایت و حفاظت کند.

 

وی در ادامه با اشاره به ویژگی ولایت مداری شهید احمدی روشن، خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی ای برجسته شهید احمدی روشن بحث ولایت مداری ایشان بود، مصطفی شخصیتی بود که با همه کنار می آمد و باعث خوشحالی همه اطرافیان خود می شد اما در مورد رهبری دیگر مصطفی آن مصطفی نبود.

 

پدر شهید احمدی روشن بیان کرد: در جریان فتنه ۸۸ در گیری های شغلی اجازه نمی داد که همیشه در جمع مردم باشد ولی در روز ۹ دی خودش و فرزند و همسرش ملزم شدند که در  راهپیمایی ۹ دی شرکت کنند، که مردم بصیر ایران تومار فتنه گران را در هم پیجیدیند و آن ها  را به زباله دان تاریخ انداختند.

 

احمدی روشن افزود: مصطفی معتقد بود رهبری نباید تنها بمانند و وظیفه خود می دانست که باید در عمل این را نشان دهد لذا در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد و با یک تیم از همکارانش چندین شبانه روز بدون استراحت، زحماتی را متحمل شد تا صنعت هسته ای را به غنی سازی ۲۵ درصد برسانند به این دلیل که این مسئله جزء منویات مقام معظم رهبری بود.

 

وی عنوان کرد: در آن مقطع زمانی این مصطفاها بودند که باید در این جبهه حاضر می شدند و توانست این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد تا ولایت مداری او سرآمد همگان شود.

 

نابودی صنعت هسته ای ایران به بهای خوشحالی دشمن از دستاوردهای برجام است

 

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به مناظره روز گذشته کاندایدهای ریاست جمهوری ، گفت: روز گذشته در مناظره به بحث برجام اشاره شد و آن را دستاوردی بزرگ برای کشور خواندند که اینجا لازم است چند نکته را متذکر شوم.

 

وی افزود: از زمانی که برجام نوشته شد همه تعهدات ما یک طرفه بود و نابودی صنعت هسته ای ما به خاطر خوشحالی دشمن از دستاوردهای همین برجام است.

احمدی روشن خاطر نشان کرد: پیش از اینکه تعهد برجام نوشته شود مسئولین ما حدود ۴۵۰ کیلو گرم کیک زرد غنی شده را اکسید کردند و بعد از آن از ۱۹ هزار دستگاه سانتریفیوژ نسل ۱، حدود ۱۳ هزار تای آن را برچیدند و آن چنان با عناد این کار را کردند که حتی اگر در آینده ما به این سانتریفیوژ ها احتیاج پیدا کنیم به گفته دانشمندان هسته ای دیگر این دستگاه ها به درد ما نمی خورند.

 

تبادل ننگین آفتاب در برجام یک عقب نشینی بزرگ در برابر دشمن بود

 

وی ادامه داد: علاوه بر آن از ۱۱ تن اورانیوم غنی شده ۳٫۵ درصد، ۱۰ تن و ۷۰۰ کیلوگرم آن را دو دستی تقدیم روسیه کردند و این در حالی است که رهبری تاکید کرده بودند که تبادل کالا یک طرفه نباشد؛ حال آقایان اسم این تبادل ننگین را تبادل آفتاب گذاشتند و با چاشنی یاری امام زمان و حضرت زهرا آن را دستاورد خود می خوانند که این کار بسیار زشت و ناپسندی است و عقب نشینی بسیار بدی در مقابل دشمن  محسوب می شود.

 

پدر شهید احمدی روشن بیان کرد: اخیرا هم آقای رئیس جمهور و صالحی یک دستگاه سانتریفیوژ نسل ۸ را رونمایی کردند و به مردم می گویند ما از این به بعد می خواهیم از این دستگاه پیشرفته استفاده کنیم، به این ها باید بگوئیم شما یا خودتان را بازی می دهید و یا عوام فریبی می کنید و احتمالا دشمن را احمق فرض می کنید؟

 

احمدی روشن گفت: دشمن آن قدر احمق نیست چرا که دشمنی که اجازه نمی داد با دستگاهای نسل ۱ اورانیوم غنی سازی کنید اجازه می دهد با دستگاه های نسل ۸ این کار را انجام دهید و جالب اینجاست که برای غنی سازی اورانیوم باید بیش از ۱۶۰ دستگاه سانتریفیوژ نسل ۸ داشته باشیم تا بتوانیم این کار را انجام داد.

 

وی عنوان کرد: به آقایان دولتی باید همین دستگاه نسل ۸ را هم مصطفای شهید و سایر دانشمندان هسته ای که شما آن ها را از کار بیکار کردید فراهم کردند بنابراین دستاورد شما هم محسوب نمی شود.
پدر شهید احمدی روشن تاکید کرد:  آیا آرمان های ما این است که دست گدایی پیش دشمن دراز کنیم؟دشمن به فرموده رهبر انقلاب آمده است تا خون ما را بمکد و متاسفانه دولت ما خواب است و به این نتیجه رسیده است که به هر ترتیبی شده آمریکا و سایر کشورهای قلدر را در راس آمال و آرزوهای خود قرار دهد ولی نمی داند با این کار جای خود را در بین مردم خالی می کند.

 

دولتی که تکیه به دشمن را به اعتماد به مردم ایران ترجیح می دهد در بین مردم جایی ندارد

 

احمدی روشن در ادامه تصریح کرد: ملت ایران ملتی بصیری است لذا مردم وقتی می بینند یک دولتی این قدر واداده است که نسبت به مردم بی اعتماد ولی در برابر دشمن اعتماد کامل به خرج می دهد، آن دولت جایگاهی در بین مردم نخواهد داشت.

 

وی  عنوان کرد : روز گذشته آقای روحانی گفت ما هیچ دانشمند هسته ای را اخراج نکردیم این مسئله هم همانند انکار وعده های صد روزه یک دروغ بزرگ است، ۴ سال تمام همه چیز مردم را به مذاکرات و تحریم گره زدند و در اخر کار هم جز تعطیلی کارخانه ها و بیکاری جوانان چیزی نصیب ملت ایران نشد.

 

این پدر شهید در پایان مطرح کرد: مردم بصیر ایران امروز با گفتن یک نه بزرگ در پای صندوق های رای به این دولت نشان خواهند داد که با چه مردمی طرف هستند که نمی شود به آن ها دروغ گفت و با عوام فریبی باری دیگر حرف خود را بر کرسی بنشانند.

منبع: آرمان کرمان

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب