پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:13:36 - شنبه 23 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز ایمان سردارسلیمانی دنیا را به لرزه درآورد /کسی با دست دادن به دشمن سایه جنگ را از بین می برد
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی امروز در دنیا علیه آمریکا، تروریست ها و دشمنان اسلام وارد گود می شود آیا از جثه و سلاح اش می ترسند؟، نه از ایمانش می ترسند گفت: این ایمان اراده می آورد تمام دنیا جمع بشوند؛ با تمام تجهیزات نظامی، موشک ها حتی سلاح هسته ای در مقابل قدرت خدا کم است.

به  گزارش “صبح رابر”، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین همایش بصیرتی  یاوران انقلاب در مسجد رابر، ضمن عرض تبریک میلاد پر برکت امام  زمان منجی عالم  بشریت حضرت بقیه الله الاعظم روحی وارواحناله فدا گفت : خداوند عیدی همه ما را حفظ انقلاب اسلامی و نابودی دشمنان  اسلام  و قرآن قرار دهد.

وی با بیان اینکه نه تنها در شهر رابراحساس غریبگی نمی کنیم؛ بلکه احساس خودی  هم می کنیم  افزود : در دوران  جنگ از سال ۶۰  توفیق این را داشتم که  در کنار سردار  سلیمانی باشیم  و یادی هم از شهید احمد سلیمانی که با هم مدتی در لشکر  ثارالله بودیم، امیدواریم خداوند بزرگ همه شهدای این  شهرستان را خصوصاً شهدای  مدافع  حرم را  قریب رحمت خود  قرار دهد.

photo_2017-05-13_02-36-47

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه  ماه  شعبان، ماه تولد چند امام  برگواراست، این ماه بزرگی است گفت :  یکی از اعمال در این ماه ، مناجات و راز  نیاز با خدا است  البته ماه رجب را  ماه نماز و ماه  شعبان را ماه روزه می دانند یکی از مناجاتی که در این ماه وارد شده؛ مناجات  شعبانیه است.

وی با بیان اینکه  در پاسخ به سوالم  از مقام معظم رهبری  زیباترین مناجات حضرت امام خامنه ای  دعای کمیل و مناجات شعبانیه  است افزود : این مناجات شعبانیه را  همه ائمه ماخوانده اند،  مناجات  شعبانیه را در  طول  سال می شود؛  خواند، اما  در این ماه  سفارش  بیشتر شده است  گاهی این مناجات را با توجه  به معنا و کلمات  با تدبر  مرور  کنیم  .

عامل  عزت ملت ایران، وصل به خدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، با بیان اینکه امام  بنیانگذار  جمهوری اسلامی روی این  قسمت مناجات شعبانیه تأکید بسیار داشتند”خدایا به من یک  قدرتی بده، که از همه  چیز  غیر از تو جدا شوم  و همه امیدم به تو شود” افزود : کسی  که این  قسمت مناجات  شعبانیه  را  مرور کند  دل از همه  قدرتمندان می برد.

وی  بااشاره به داستان  موسی  و فرعون گفت: گاهی برخی  درب خانه دیگران را می زنند،  تصور می کنند مشکلات اقتصادی کشور با قدرت آمریکا و حمایت کشورهای  اروپایی حل می شود، اگر ما بنده خدا  بشویم؛ می شود  قدرت خدا و  ما و اگراز خدا جدا  شویم می شود؛  قدرت ما.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه  عامل  عزت ملت ایران ، همین وصل به خدا است گفت :  برایش  تفاوتی ندارد اول  جنگ  دستش خالی باشد یا  امروز موشک شهاب  ۳، شهاب ۲ یا موشک  قوی تر داشته باشد؛  وصل  به خداست .

وی با بیان اینکه اگر مسؤولان کشور فکرشان این بود خدا همه کاره است  هیچ  زمانی از قدرت آمریکا نمی ترسیدند، بعضی از این افرادی که دستشان را بالا می آورند و می گویند اگرما بخواهیم مشکلات کشور  حل  شود باید کد خدا را ببینیم ، تصریح کرد : فرعون هم  کد خدا بود،‌ کد خدا، با  یک اشاره  خدا بیچاره است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی امروز در دنیا  علیه  آمریکا،  تروریست ها و  دشمنان  اسلام  وارد گود می شود  آیا  از  جثه و  سلاح اش می  ترسند؟،  نه  از  ایمانش  می  ترسند گفت:  این  ایمان  اراده می آورد  تمام  دنیا جمع  بشوند؛ با تمام تجهیزات نظامی، موشک ها  حتی سلاح هسته ای در مقابل قدرت  خدا کم  است.

photo_2017-05-13_02-36-00

وی افزود: امام با چه قدرتی درمقابل شاه  ایستاد؛ با تانک، توپ،  موشک ، پول،  با ابرقدرت ها، نه  با دست،  به ظاهر خالی اما با دست پراز ایمان و توکل  به  خدا،  وقتی می گوییم؛ این مبانی امام است بعضی مسؤولان نمی  فهمند؛ این ها درسهای قرآن است بعضی آخوند ها این درس را خوانده اند؛ اما خوب یاد نگرفتند، و خوب  عمل نمی  کنند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه درست  یکسال و نیم قبل، معظم له در ۴ شهریور ۱۳۹۴ نیز به رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت فرمودند: «در اتخاذ مواضع انقلابی باید صراحت داشت؛ یعنی رودربایستی نکنیم. مواضع انقلابی را، مبانی امام بزرگوار را صریح بیان کنیم، خجالت نکشیم، رودربایستی ، ترس نداشته باشیم گفت: ما برای خدا  انقلاب کردیم، ما انقلاب کردیم در کشور احکام دین اجرا شود.

وی با بیان اینکه آمریکا طاغوت است بیان کرد: امام  فرمودند:«آمریکا، شیطان  بزرگ است »،  بعضی می گویند: با این  شیطان باید رفیق شد والا نمی شود زندگی کرد، امام با شیطان رفیق نبود؛ زندگی هم خیلی بهتر از خیلی ها کرد.

حجت الاسلام شیرازی  با تأکید بر اهداف انقلاب و حرکت در راه ولایت گفت : مقام معظم رهبری در ۱۲ تیر ۱۳۹۵ فرمودند: «در دفاع از نظام اسلامی هیچ تقیه نکنید و صریح باشید، نظام اسلامی مایه افتخار است. در دنیا و در داخل، کسانی هستند که بخواهند نظام اسلامی را کمرنگ جلوه بدهند؛ اینها اشتباه می کنند در دنیا و  در داخل راه غلطی را می روند، بعضی عمداً  و بعضی هم از روی غفلت و جهل به مبانی امام  پشت می کنند.

 به کسی  مواضعش، نسبت به نظام، امام،  انقلاب و  فتنه  گران  روشن  باشند؛ رأی بدهید 

وی با بیان اینکه به کسانی رأی دهیدکه پیرو دین، اسلام ، قرآن  وخط امام است عنوان کرد: ببینید، نگاهشان نسبت به خط امام ، مبانی امام، اسلام و ارزشهای اسلامی و دشمنی با آمریکا چه  نگاهیاست؟ یا دنبال  رفاقت اند!.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در ادامه گفت: معظم له همچنین در ۱۲ تیر ۱۳۹۵ فرمودند: «رسم شده که از امام و نظام و انقلاب دم بزنند، اما با کسی هم که می گوید “انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است” همکاری کنند یا از او حمایت کنند؛ این نمی شود. موضع بنده در این مورد کاملاً صریح است؛ من بارها گفته‌ام که برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلب مدرن و سنتی و از این حرف هایی که می زنند، مطرح نیست؛ من به این اسم ها اصلاً اهمیتی نمی دهم و توجه ندارم؛ به محتواها کار دارم؛ اما روی مسئله فتنه حساسم.

وی با بیان اینکه مگر می شود از فتنه گران و آمریکا حمایت کنیم و بگوییم  نظام  را قبول داریم!،  نمی شود  ما با  صدام  بجنگیم  واز صدام حمایت  کنیم، امروز در  سوریه با توریست ها بجنگیم و از ترو ریست ها هم حمایت کنیم  افزود:«حالا هم یک عده‌ای از فتنه گران حمایت بکنند، آن‌وقت دم از امام و طرفداری از امام و طرفداری از نظام و طرف‌داری از انقلاب هم بزنند! این نمی شود، این قابل قبول نیست. این پدیده بسیار بدی است، پدیده زشتی است».

حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ فرمودند: «یک عده ای یاد گرفته اند تعبیرات آشتی ملی، آشتی ملی  [را گفتن]؛ این حرف ها به نظر من معنی ندارد؛ مردم مجتمعند، با هم متحدند؛ چرا میگویید آشتی؟ مگر قهرند که بیایند با هم آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.

-۳۶-۰۳

وی با بیان اینکه به کسی  رأی بدهیم که مواضعش، نسبت به نظام، امام،  انقلاب و  فتنه  گران  روشن  باشندابراز داشت: کسی  که از آمریکا و ایادیش، از فتنه گران  وتوطئه گران علیه نظام اسلامی تبری جوید، کسی که مدافع واقعی خط و راه امام باشد و با صراحت از مبانی امام خمینی (ره) دفاع کند. مواضعش، مواضع انقلابی باشد. از دشمن نترسد. از آمریکا نترسد. مرعوب غرب و شرق نشود. حامی دشمنان دین و انقلاب اسلامی نباشد.

ملاک حقوق های نجومی برای ما  حرف مقام معظم رهبری است

این مسئول درباره حقوق های  نجومی گفت: ملاک برای ما حرف مقام معظم رهبری است، من و شما باید گوش به فرمان ولایت بدهید وگرنه روز  قیامت باید جواب دهیم، فرمان رهبر است  مقام معظم رهبری۳ شهریور ۹۵  در جمع  هیئت دولت می فرمایند: من  خواهش میکنم از این قضیّه آسان عبور نکنید،به مردم بگویید  که چه کار کردید ؟،  در این قضیّه، مردم اعتمادشان ضربه خورد است ، کسی که در ماه یک‌میلیون یا یک‌میلیون‌ودویست یا یک‌میلیون‌وپانصد درآمد دارد، خوب میفهمد که پنجاه‌میلیون و یک میلیون غیرعادلانه نیست؟ با مردم هم‌دردی کنید که مردم احساس کنند که همان رنجی را که او میبرد شما هم میبرید و نشان بدهید که عزم راسخ دارید که با این قضیّه برخورد کنید و جلویش را بگیرید و اجازه ندهید؛ این را به مردم نشان بدهید.  به نظر من برای متخلّف‌ اصلاً نباید عذر تراشید؛ برخورد هم بایستی قاطع باشد.

وی با اشاره به سومین مناظره  کاندیدای  ریاست جمهوری گفت:سه  ماه  بعد از ۲۷ بهمن  ۹۵ مردم را مقام  معظم رهبری، این طور  تعریف می کند که فرمودند:مردم گله مندند؛ از بسیاری از چیزهایی که در کشور میگذرد، مردم گله‌مندند. مردم با تبعیض میانه‌ای ندارند؛ هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج میکنند. هرجا کم‌کاری ببینند همین‌جور، هرجا بی‌اعتنائی به مشکلات ببینند همین‌جور، هرجا پیش نرفتن کارها را ببینند همین‌جور؛ مردم گله‌مندند.»

حجت الاسلام شیرازی  درادامه افزود: مدام همه‌ی ما میگوییم؛ دولتی میگوید، مجلسی میگوید، اقتصاددانِ آزادِ روزنامه‌ای میگوید، که فلان‌درصد از کارخانه‌ها تعطیلند یا مثلاً کمتر از نصف ظرفیّت کار میکنند. خب بالاخره چه میشود؟ بالاخره باید اینها راه بیفتد، باید کار بکند؛ اگر کار کرد، اشتغال به وجود خواهد آمد. این خجلت و شرمندگی نظام از بیکاری جوان، از خجلت خود آن جوان در داخل خانه بیشتر است؛ این را شما بدانید. بنده خودم وقتی‌که به فکر این جوان بیکار می‌افتم؛ شرمنده میشوم‌.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبریفرمودند:در گزارشی  به دست من رسید از مسئولین دولتی که متأسّفانه عمده صادرات کشور ما بلکه عمده‌ معاملات تجاری ما از صادرات و واردات، با پنج یا شش کشور است؛ خب این خطا است، این خلاف اقتصاد مقاومتی است.  این تحرّک مسئولین را لازم دارد؛ چه در سیاست خارجی، چه در بخشهای دیگر.»

نماینده ولی فقیه درسپاه  قدس گفت: توجه کنیم ؛ به  حرفهایی که زده  می  شود در  کنار این مباحث سخنرانی اخیر  مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین که فرمودند: ماباید دولت انقلابی داشته باشیم ، دولت مقاومت؛  دولتی که  از جنگ و آمریکا نترسد نه اینکه وقتی ما بخواهیم موشک آزمایش کنیم، به ما اجازه نمی دهد.

وی با بیان اینکه در مناظره قبل گفتند بعضی ها،  انبارهای  موشکی را نشان دادند  نگذاشتند ما کار کنیم ، با اقتدار نظام که بهتر می توان کار کرد  گفت:  مقام معظم رهبری فرمودند: گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرفها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سالهای متمادی، حضور ملت در صحنه، باعث رفع سایه جنگ شده است. حال اگر سردار سلیمانی ادعا می  کرد قابل  قبول بود؛ کسی با دست دادن به دشمن سایه  جنگ را از بین می برد .

اجازه نمی دهیم در این کشور ارزش ها کمرنگ شود

حجت الاسلام شیرازی در بخش دیگر سخنانش گفت: مقام  معظم رهبری در  ۱۰ اردیبهشت می  فرمایند: مردم سَرسَری به  مسئله‌ی  انتخابات نگاه نکنند؛ رأی را از روی فکر و تأمل بدهند اگر بی ملاحظه ،  بی دقت و بی  تفکر عمل کردیم  پیش خدا که  مسئولیم هیچ ؛ پیش خودمان هم مسئولیم،  بعد خودمان  را  محکوم  میکنیم .

وی با بیان اینکه بحث  بر  سر این نیست این آقا یا آن آقا باشد، بحث بر سر این  نبود  شاه باشد امام  نباشدگفت: آن کسی به عنوان رئیس دولت جمهوری اسلامی می خواهیم انتخاب کنیم ارزشی  باشد، انقلابی  باشد برای  مردم  کار کند، با آمریکا دشمن  باشد،  مرزش با دشمن و فتنه ۸۸ روشن باشد، جیب خودش با جیب  مردم فرق  نکند.

وی در ادامه  افزود: کسی انتخاب کنیم که نگاهش به مقام معظم رهبری و  امام نگاه مثبتی باشد نه اینکه فقط دنبال رأی باشیم ما برای اسلام و انقلاب حرکت می کنیم پای ارزشها یمان تا پای جان ایستاده ایم .

حجت الاسلام شیرازی یادآور شد: اجازه نمی دهیم در این کشور ارزش ها کمرنگ شود خیلی ها  آمدند، می  خواستند  ارزشها را  کمتر کند؛ تا مقام معظم رهبری هست و تا ما زیر چتر ولایت فقیه سینه می زنیم،  هیچ کس قدرت ندارد اخیراً هم،  مقام معظم رهبری فرموند: دولت ها تاثیری ندارند که بخواهند انقلاب  را از بین ببرد شاید سنگ اندازی کند اما انقلاب محکم مانده است.

photo_2017-05-12_10-42-09

 

وی با اشاره به دیدار اخیر یکی از بچه های جنگ، علی خوش لفظ که، خاطرات در کتاب «وقتی مهتاب گم شد»مقام معظم رهبری از این کتاب تجلیل کردند، قبل از ایام عید امسال به مقام معظم رهبری گفت: من نگرانم برای انقلاب و برای شما، بعضی ها سنگ اندازی می کنند، نمی دانیم  انقلاب چه می شود؟، مقام معظم رهبری فرمودند:  هیچ نگران نباش،  ما به سمت  قله  می رویم  و به  قله هم می رسیم دراین مسیرگاهی طوفان می آید، گاهی گرم و سرد می شود، گاهی  یک سنگ در مسیر است به سمت  قله در  حرکتیم  و به  قله  می رسیم .

حجت الاسلام شیرازی گفت : همه ما در برابر خدا مسئولیم و باید از گوهر گرا ن بهای امام و ملت ایران و از جمهوری اسلامی ایران و ارزش ها و از خط و راه امام و شهیدان پاسداری کنیم و روز به روز بر عزت ملت ایران و بر اقتدار جمهوری اسلامی بیفزاییم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب