پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:04:32 - شنبه 30 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام امام جمعه رابر در پی حضور حماسی و پر شکوه مردم در انتخابات۹۶
حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر در پیامی به مناسبت انتخابات ۲۹ اردیبهشت از حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار رابر در این انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش “صبح رابر“؛متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
پیام تبریک امام جمعه شهرستان رابر به آحاد مردم افتخار آفرین و شهید پرور و ولایتمدار :

با سلام و درود بر روان بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام اسلام از صدر تا کنون، و درود و سلام خدمت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای.
با عرض سلام و ادب خالصانه خدمت ایرانیان سرافراز، که همواره ارزش های اعتقادی و انسانی شان، سرلوحه تاریخ بشری است.
و درود و سلام و عرض ارادت خالصانه خود را تقدیم مردم با صفای رابر، مردمی از دیار حماسه و فرهنگ، شهادت و رشادت، اصالت و دینمداری، مرام و ولایتمداری می کنم که در نوع خود شاخصند، مردم دیار رابر، دیاری از یادگاران شرافت و ایمان.
خدا را شاکرم که بار دیگر در سایه سار توجهات امام عصر و عنایت خاصه حق تعالی توفیق حضور در عرصه سیاست را یافتیم تا بار دیگر استقلالمان را به دنیا ثابت کنیم و در این میان حضور آحاد شما مردم غیور خطه رابر نیز، بار دیگر مدال افتخاری بر تعهداتمان شد.
لازم دانستم که از این حضور غیورانه و ولایتمدارانه شما مردم نجیب رابر، مسئولین اجرایی ، شورای نگهبان و نظارت و نیروهای امنیتی وکلیه دست اندرکاران امر خطیر انتخابات قدردانی کنم.
همچنین از سعه صدر تک تک کاندیداهای انتخاباتی شورا در شهرستان رابر قدردانی می کنم که در فضایی آرام این مرحله ثقیل را همدلانه طی کردند.
در نهایت موفقیت کاندیداهای محترم شورای شهر را تبریک گفته و برای همگی توفیقات روزافزون از درگاه حق تعالی را آرزومندم.
ومن الله توفیق
حجه الاسلام والمسلمین مهدی صادقی
امام جمعه شهرستان رابر

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب