پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:06:16 - دوشنبه 1 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سند ۲۰۳۰خون شهدا را پایمال می کند/سازش با غرب از نظر گفتمان امام مردود است
منصور الهی کارشناس مسائل سیاسی گفت:سند ۲۰۳۰خون شهدا را پایمال می کند یعنی در سند ۲۰۳چیزی غیر از له کردن آبروی شهدا نیست بعد از ۳۸ سال که این همه شهیددادیم؛ دیگرهمان نوه شهید ۱۰سالگی در مدرسه آموزش جنسی به او می دهند همانگونه که درس شهید فهمیده را از مدارس حذف کردند و گفتند آیات جهاد و شهادت از کتابهای مردم خاورمیانه حذف می شوداین یعنی نفوذ فرهنگی.

به گزارش “صبح رابر”؛ دکتر منصور الهی، در جمع مردم شهرستان رابر با بیان گفتمان سازی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، امام و ولایت  فقیه اظهار داشت: در  برابر گفتمان انقلاب اسلامی وگفتمان امام، خورده گفتمان هایی وجود  دارد،حرف امام این بود ما  انقلابی را پایه گذاری کنیم  که سنگر های کلیدی  جامعه را فتح کنداین گفتمانامام گفتمان  تعطیل  بردار نیست.

وی با بیان اینکه برخی از مدعیان انقلاب امروز درمسیر  انقلاب نیستند افزود: اگر کسی در مسیر  گفتمان امام حرکت  کند، انقلابی است حتی  اگر سابقه مبارزات در ابتدای انقلاب،شهید هم داشته باشداگر گفتمان امام را  قبول ندارد انقلابی نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: نمی توانیم بگوییم  هر کسی یک  روزی در انقلاب نقش داشته تا  آخر  هر عملی انجام داد؛ ولایی است، اگر کسی امروز بگوید ما باید با غرب سازش کنیم ؛ انقلابی نیست امام می فرمایند: اسلام مرفع ، اسلام سازش کار، اسلام اشرافی گری، اسلام  امریکایی که از نظراسلام مشکل ساز است.

وی در ادامه گفت: گفتمان امام ، گفتمان اسلام ناب با گفتمان اسلام آمریکایی همیشه درتضاد است هیچ وقت نمی تواند راهش را یک راه قرار دهد، راه گفتمان امام  با  گفتماناسلام آمریکایی، اسلام سازش، اسلام اشرافی گری کاملا جداست.

دکتر الهی با بیان اینکه خیلی از  کسانی که امروز  حرف ازسازش با  غرب می زنندیک روزی  ادعای اسلام ناب داشتند یادآورشد: در شروع دهه چهارم انقلاب اسلامی شعار انقلابی دهید و سابقه انقلابی هم داشته باشید اما سند ۲۰۳۰یونسکو را اجرا کنید یعنی اصلا اعتقاد به انقلاب اسلامی، دین و اعتقاد به ارزش های اسلامی ندارید، یعنی اصلا مسلمان نیستید چرا که  سند ۲۰۳۰ یو نسکو می گوید؛ سال ۲۰۲۰ حق نداریم د رمجامع  علمی چادر و حجاب داشته باشیم و گرنه  مجرم هستیم.

وی با بیان اینکه در اسلام آمریکایی حق ندارید تذکر امر به معروف و نهی از منکر دهید تصریح کرد:  نفوذ  فرهنگی دشمن در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی امضای  سند ۲۰۳۰است که محرمانه و  هیچ کس مطلع نمی شود در حالی که باید شورای عالی انقلاب فرهنگی اولین کسی باشد که روی آن نظر بدهد.

منصور الهی با بیان اینکه در جامعه ی امروزی گفتمان امام  زیر سوال است افزود: بعد از ۳۸ سال انقلاب اسلامی، ببینید آمریکا  چه غلطی کرد؟، یک سوال از مردم خودمان به عنوان شهروندان این جامعه؛ بعد از جنگ که به ما تحمیل شد با پشتوانه آمریکا بعد از آن کجا ما جنگ داشتیم ؟.

وی گفت: ما به کسی باج ندادیم ، امروز اسلام انقلابی فراتر از مرزها رفته؛ جمهوری اسلامی دیگر در انزوا نیست .

دکتر الهی با بیان اینکه  چرا  باید استان کرمان بیشترین اعضای کمیته امداد را داشته باشد؟ افزود: ازاستان زر خیز  اچه بهره ای می بریم، آیا اشتغال زیاد می شود هم اکنون  آن گفتمان امام  هم اجرا نمی شود مسیر گفتمان امام را می خواهند تغییر دهند بعد ادعا دارند امام را هم می شناسند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت : مسئولین و کارگزاران نظام باید پاکدست تر، سالم تر، ساده زیست تر باشد این گفتمان انقلاب است.

وی بااشاره به آیه ۶۱ سوره مائده و بیان اینکه در یک نظام اشرافی گری، راحت طلب، آسایش طلب خودش می ترسد دیگران را هم می ترساند افزود:  سیاست ما در گفتمان امام ولایی است قرآن به ما فرمان جنگ نمی دهد اگر به شما تهاجم شد وظیفه دارید؛ دفاع کنید.

دکتر الهی تفکر بسیجی را در  تفکر گفتمان امام درجهاد خواند و افزود : در گفتمان امام  باید سلیقه  یکی باشد، گوشمان به  فرمان  ولی باشد.

وی گفت: یک گفتمان داریم آن هم گفتمان امام ، ولایت و رهبری است وخورده  گفتمان ها هم در کنارش است که  انقلاب امام را تحریف می کنند.

دکتر الهی افزود: سند  ۲۰۳۰خون شهدا را  پایمال می کند یعنی در سند ۲۰۳چیزی غیر از له کردن آبروی شهدا نیست بعد از ۳۸ سال که این همه  شهیددادیم؛ دیگرهمان نوه شهید ۱۰سالگی در مدرسه آموزش جنسی به او  می دهند همانگونه که درس شهید فهمیده را از مدارس حذف کردند و گفتند آیات جهاد و شهادت از کتابهای مردم خاورمیانه حذف می شوداین یعنی نفوذ فرهنگی.

وی با اشاره به تاثیر فرهنگ بر افکار عمومی که مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند: کودتای خزنده ناتوی فرهنگی در راه است عنوان کرد:  چون بصیرت به خرج ندادند یک جریانی روی کار آمد به اسم آزادی ومردم سالاری، رابطه با غرب هم اکنون بعدازبرجام یک بقال ایرانی را هم در آمریکا راه نمی دهند، حتی یک غیر ایرانی که مهر ایرانی  روی گذرنامه اش خورده باشد.

این مسئول با بیان اینکه دیپلماسی امروز ما التماسی است گفت: این یعنی برجام ، یعنی سازش با دنیا، یعنی دیپلماسی التماسی.

وی افزود: ما  سرباز امام هستیم و  تفکر گفتمان امام را باید جدی بگیریم یک حاکمیتی در این کشور باشد، قدرت جمهوری اسلامی در حوزه سخت افزاری عراق، سوریه، افغانستان، یمن و لبنان بالاست، ما کاری کردیم اسرائیل بزرگ دور خودش دیوار می کشد این تنها  تفکر انقلاب اسلامی است.

دکتر الهی با بیان اینکه برخی گفتند جمله روی موشک ها “مرگ براسرائیل” نباید نوشته شود این یعنی امنیت جمهوری اسلامی را بی ارزش خواندند گفت: امام راحل  فرمودند: آمریکا وشوری تا حیثیت دینی شما را لکه دار نکند دست از شما برنمی دارد.

 

وی با بیان اینکه با سند ۲۰۳۰ یونسکو  حیثیت دین ما لکه دار می شود تأکید کرد: رابطه  گرگ و میش  قابل اعتماد نیست، نمونه اش را رسما  وآشکاردیدید. امام راحل  فرموند در  جنگ اعتقادی؛ باید سنگر های کلیدی جهان را  تصرف  کنیم  ما باید بسیج جهان اسلام را به راه  بیندازیم این گفتمان امام  است آقایان می گوینداین حرف شما یعنی  جنگ طلبی، امام فرمود: هر کجا نهضتی هست ما آنجا هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی ادعای خط امام دارند به نسل جوان امام را جوردیگری معرفی می کنند، گفتمان امام را از وصیت نامه و سخنان امام بشناسیم  که امام در بحث رابطه با دنیا، کمک به محرومین، مستضعفین و فقرا چه می گویند؛آیا هم اکنون آن اجرا می شود؟

وی با بیان اینکه در جامعه انقلابی ؛ وقتی رهبری حرفی می زند همه نظام، قوای متعدد(قوه  قضائیه، مجریه ،مقننه ، مجلس شورای اسلامی) دولت پشت سر رهبری  باشند تا  گفتمان امام  ادامه  پیدا کند و حرف و عملش یکی باشد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما در قبال خون شهدا چه می خواهیم جواب دهیم، وصیت نامه شهدا را بخوانید در کدام وصیت نامه شهدا نوشته اگر روزی لازم شد با آمریکا بسازید.

وی با بیان اینکه مذاکره  کردید اگر عملی نشد حرفی نیست، قراردادو برجام  نوشتید و  ۲۳ مورد تحریم  شدیم و بعد تحریم موشکی و  حقوق بشر افزود: آزموده را آزمودن  خطاست در مسیر این گفتمان و  انقلابمان مورد تهدیدهستیم، با سازش مشکلات داخلی حل  نمی شود مگر کشورعراق و افغانستان با آمریکا سازش نداشت که با داعش می جنگد.

دکتر الهی با بیان اینکه به برکت خون شهدا ما امروز قدرت نظامی داریم  گفت: پهباند موشکی و موشک های بالستیک نتیجه همان ایثارگری ها  و از خود گذشتگی خانواده شهدا و جانبازان است.

وی در ادامه افزود:  ما از جنگ  فراری هستیم ما امروز بعد از ۳۰سال جنگ،  هنوز روی  تخت بیمارستان جانبازان را می بینیم ، معتقد به  گفتمان امام هستیم، تکلیف ما  خیلی سنگین است، امروز رسانه های بیگانه فضای مجازی ، به شدت ذهن باور مردم را تغییر می دهند.

دکتر الهی با بیان اینکه جریان  نوگرا، سکولار و لائیک  با شعارهای جذاب آزادی می خواهد  جلوی گفتمان امام بایستند افزود: در  نظام لائیک دین شخصی  و فردی که  اگر کسی خواست دیندار باشد اشکال  ندارد و امر به معروف و نهی از منکر درآن معنا ندارد.

وی افزود: ما دلواپس گفتمان امام و خون شهدا هستیم،  دلواپس یک ارزش اینکه ارزشها را، اسلام را  و عاشورا را خشونت تعریف می کند این ناهنجاری است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز دفاع از اسلام و مسلمین و مظلومان در جهان از نماز خواندن هم بالاتر است، امام  فرمودند: حفظ آرمان های  جمهوی اسلامی از “اوجب واجبات” است .

وی در بخش دیگر سخنانش بیان کرد: بیشترین افراد مهاجر از شهرستانهای بافت و رابر در کرمان  استکه ۴۵ درصد جمعیت استان کرمان  مربوط به شهرستان رابرو بافت است چون به بخش عمده ای که ایجاد اشتغال می کند بی توجهی کردند.

دکتر الهی با بیان اینکه سازش با غرب از نظر گفتمان امام مردود است گفت: ما از این دولت می خواهیم پاکدست باشد، از  مفسدحمایت نکند، برای نجات خودش دیگری را متهم نکند، منابع ملت را برای ملت هزینه کند، منت بر سر مردم نداشته باشد، دولتی می خواهیم  فرهنگ اسلامی ما را  خدشه دار نکند و معتقد به گفتمان  امام باشد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب