پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:43:10 - پنجشنبه 18 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمله گرگ گرسنه به روستای باب گلوئیه رابر/۵۰راس گوسفند دریده شدند
شهروند خبرنگار رابر از حمله گرگ گرسنه در روز گذشته به روستای باب گلوئیه رابر خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ شهروند خبرنگار رابر از حمله گرگ گرسنه در روز گذشته به روستای باب گلوئیه رابر خبر دادو گفت:در این حمله ۱۰ راس  گوسفند در روستای باب گلوییه طعمه گرگ  گرسنه و چندین گوسفند هم زخمی شدند.

وی افزود: حمله گرگ به این روستا در یک ماه گذشته تاکنون نزدیک به ۵۰رأس دام  را تلف کردو امنیت و آرامش  را  از اهالی روستای باب گلوئیه  گرفت.

این در حالی که این اولین هجوم گرگ ها به یک روستا در رابر نبوده و امسال هم میزان حمله گرگ ها به برخی روستاهای شهرستان رابر بیشتر شده است و روستاییان شدیدا نگران وضعیت دام های خود هستند.

بنا به گفته رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست رابر شکار گرگ‌ها ممنوع است و به‌صورت جدی از روستاییان می‌خواهند به‌هیچ‌وجه اقدام به تله گذاری و شکار گرگ‌ها نکنند. منظری توکلی افزود: تأکید ما این است که هیچ‌گونه برخوردی با حیات‌وحش از سوی اهالی روستاها نباید انجام شود.

وی در خصوص راهکار روستاییان در مقابله با گرگ‌های مهاجم گفت: از روستاییان می‌خواهیم در صورت بروز این حوادث مراتب را به محیط‌زیست و یا پاسگاه محل زندگی اعلام کنند و اقدام به تهیه عکس و فیلم از صحنه حادثه بکنند و در این صورت پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود و در صورت رأی دادگاه محیط‌زیست غرامت دام‌ها را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب