پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:03:15 - یکشنبه 28 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسیر و زمان راهپیمایی روز جهانی قدس در رابر مشخص شد
امام جمعه رابر، با اشاره به زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رابرگفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رابر ساعت ۱۱صبح با حرکت آحاد انقلابی و شریف از بلوار شهرداری آغاز و تاحسینیه جامع میعادگاه نماز جمعه برگزارمی شود .

به گزارش “صبح رابر“؛ امام جمعه رابر در جلسه مشترک فرهنگ عمومی و هماهنگی روز قدس و عید فطر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان وشب های قدر گفت: این انقلاب نعمتها و برکات زیادی داشته که روز قدس هم یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است.
حجت الاسلام مهدی صادق با بیان اینکه مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان بوده که مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته و تا قبل از انقلاب به فراموشی سپرده شده بود یادآورشد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با درایت ایشان جمعه آخر ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس نامگذاری شد تا استکبار بداند که قدس زنده است همچنان که اسلام زنده است.
وی افزود: روز قدس رو به رشد است و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کشورهای اسلامی و حتی کشورهایی که دین و مذهب آنها اسلام نیست مردم مسلمان شعار ضد استکباری سرمی دهند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند.
امام جمعه رابربا تأکید بر اینکه  تعیین روز جهانی قدس از تصمیمات بسیار حیاتی امام راحل(ره) برای روشنگری جنایات صهیونیست‌ها بودگفت: حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس حداقل وظیفه امت اسلامی خصوصا مسئولین نظام در قبال مردم مظلوم فلسطین است.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رابر بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رابر ساعت ۱۱صبح با حرکت آحاد انقلابی و شریف از بلوار شهرداری آغاز و تاحسینیه جامع میعادگاه نماز جمعه ادامه دارد و سخنران مراسم نیز فرماندار رابر خواهند بود.
وی همچنین محل برگزاری نماز عید سعید فطر رابر را مصلی بزرگ شهرستان و ساعت برگزاری نماز را ۷ صبح روز عید عنوان کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب