پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:53:42 - دوشنبه 29 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمان «آتش به اختیار»نشان از شکاف بین مطالبات افراد انقلابی و مسئولین اجرایی دارد /فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی باید اولویت اصلی مسئولان باشد
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : استفاده از واژه آتش به اختیار آن هم در حوزه فرهنگی به این معناست که در کشور یک شکاف بین مطالبات مسئولان انقلابی ما و مسئولین سیاستگذار و اجرایی ارشد کشور وجود دارد .

به گزارش “صبح رابر”؛ محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با واژه آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرموده اند ، اظهار داشت : استفاده از واژه آتش به اختیار آن هم در حوزه فرهنگی به این معناست که در کشور یک شکاف بین مطالبات مسئولان انقلابی ما و مسئولین سیاستگذار و اجرایی ارشد کشور وجود دارد .

وی گفت : باید مسئولان ذیربط  ما با هم ارتباط تنگاتنگی برقرار کنند زیرا وجود شکاف بین آن ها باعث می شود که نسل جوان و انقلابی ما نسبت به مسئولین اجرایی ارشد کشور بدبین شوند .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : چرا باید فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی اولویت اصلی مسئولان ما نباشد که این چنین دستوری از سوی مقام معظم  رهبری صادر شود.

زاهدی در پایان عنوان کرد : بنابراین می طلبد نهادهای فرهنگی که تاثیرگذاری اصلی فرهنگی بر عهده آن ها است یک بازنگری در حوزه اجرایی و سیاست گذاری داشته باشند تا بتوانند این شکاف به وجود آمده را برطرف نمایند.

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب