پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:41:02 - پنجشنبه 1 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان کرمان
مسیر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان کرمان مشخص شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از آرمان کرمان ؛ سالیان متمادی از داغ بزرگ غصب فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانتها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه دوچندان می‌شود.

روز جهانی قدس به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است؛ چرا که تنها فرهنگ و ارزش های اسلام، توان مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار را دارد. یعنی  در این روز تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود، با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل باشند. در روز جهانی قدس مقاومت دینی و مردمی حزب الله در برابر جریان ناسیونالیستی و سازش کارانه حکام عرب به عرصه ظهور می رسد.

بنا به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از جانب رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) همه ساله مردم غیور ایران اسلامی در دفاع از مردم فلسطین در این روز با دستانی گره کرده و دهان روزه  همزمان  در سراسر کشور به راهپیمایی میپردازند.

بر همین اساس در استان کرمان نیز بنا بر اعلام مسئولین شهرستان ها مکان و زمان دقیق برگزاری راهپیمایی در روز جمعه تیر ماه تیر ماه به شرح ذیل اعلام شده است:

 

کرمان

مسیر برگزاری از چهارراه طالقانی به سمت مصلی بزرگ امام علی (ع) ساعت ۱۰:۳۰  روز جمعه ۲ تیر ماه

سیرجان

محل اجتماع مردم چهارراه رضوی به سمت بلوار دکتر صادقی،چهار راه موحدی،خیابان شهید نصیری،چهارراه سپاه و حسینیه حضرت امام خمینی ساعت ۱۱:۳۰

رفسنجان

راهپیمایی باشکوه روز قدس در رفسنجان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه ۲ تیرماه در مسیر هرساله میدان بسیج به سمت مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار خواهد شد.

منوجان

راهپیمایی روز قدس دربخش مرکزی منوجان روز جمعه دوم خردادماه راس ساعت۱۰ ونیم صبح از مقابل فرمانداری به سمت مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع)برگزار می‌شود.

آسمینون  منوجان

راهپیمایی روز قدس در بخش آسمینون  منوجان در روز جمعه  مورخه دوم خردادماه راس ساعت ۱۲ از میدان امام حسین (ع)به طرف مسجدجامع برگزار شود.

رودبار جنوب

محل اجتماع از مسجد جامع امیر المومنین تا میدان امام علی(ع)ساعت۱۳:۳۰

جیرفت

محل برگزاری از میدان شاهد به سمت مصلی این شهرستان رأس ساعت۱۱:۳۰

رابر

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رابر ساعت ۱۱صبح با حرکت آحاد انقلابی و شریف از بلوار شهرداری آغاز و تاحسینیه جامع میعادگاه نماز جمعه برگزارمی شود .

هنزاء

از گلزار شهداء تا مسجد جامع رأس ساعت ۱۰:۳۰

ریگان

محل اجتماع مردم ریگان  از مسجد ابوالفضل (ع) به سمت مصلای نماز جمعه رأس ساعت۱۱

انار

محل اجتماع  از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به طرف خیابان شریعتی آغاز شود و بعد از قرائت قطعنامه در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع)  زمان برگزاری ساعت ۱۱:۳۰ می باشد.

راور

محل اجتماع از میدان انقلاب(روبروی سپاه) تا تا چهارراه امام خمینی(ره) رأس ساعت ۱۱

بردسیر

محل برگزاری راهپیمایی از میدان آزادی به سمت آستان مقدس امامزاده محمد رأس ساعت۱۱

کهنوج

محل اجتماع پس از نماز از مسجد بهمن(مصلی) تا سه راه قلعه گنج

زرند

محل اجتماع از چهارراه باهنر به سمت مصلی پیامبر اعظم(ص) ساعت شروع ۱۰:۳۰

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب