پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:53:16 - جمعه 2 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئله قدس فراتر از یک سرزمین است /امروز تبلور همه آزادگی وحق طلبی ما رهبر معظم انقلاب است
فرماندار رابربا اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است گفت: مسئله قدس فراتر از یک سرزمین است و به تمام جهان اسلام مرتبط می شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ فرماندار رابر در جمع باشکوه راهپیمایان شهرستان با قدردانی از حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه رابر با اشاره به موقعیت جغرافیایی سرزمین فلسطین گفت: سرزمین فلسطین محل ظهور پیامبران بزرگ الهی همچون حضرت عیسی و موسی (ع) ، محل زندگانی حضرت ابراهیم خلیل الله ، زادگاه حضرت اسحاق و یعقوب و مرکز حکومت حضرت داوود (ع) است.

DSC00553

علیجان سلیمانی گفت: اکثرساکنان این سرزمین در طول تاریخ اعراب و مسلمان بودند و منطقه ای بسیار حساس و استراتژیکی برای جهان است.

وی ادامه داد: در تهاجم اروپاییان به این سرزمین و جنگهای صلیبی جفاهای بسیاری برمردم این سرزمین رخ داد، اما با قیام صلاح الدین ایوبی صلیبیون تارومار شدند و بیت المقدس پس گرفته شد .

سلیمانی افزود: در عصر حاضر استعمارگرانی مثل آمریکا وانگلیس با اشغال بعضی سرزمین ها و تاسیس رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی صحنه جدیدی از مناقشات در این سرزمین آغاز گردیده است.

DSC00558

وی با اشاره به اینکه بیت المقدس نقطه اشتراک و همسویی و عامل اتحادمسلمانان و سیاست خارجی برای یک انسجام بین المللی مابین مسلمانان در راستای براندازی استکبار جهانی است گفت: بیت المقدس جزء لاینفک سرزمین های اسلامی است و باید در سیطره مسلمانان بعنوان مالکان اصلی آن باشد.

فرماندار رابر اظهار داشت: امروز تبلور همه آزادگی وحق طلبی ما رهبر معظم انقلاب است که باید تحت رهبری ایشان با توجه به بیداری اسلامی که در سراسر جهان اتفاق افتاده و حقایق ملتها باید تحت رهبری ایشان به مسیر پرصلابت نظام جمهوری اسلامی ادامه دهیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است گفت: مسئله قدس فراتر از یک سرزمین است و به تمام جهان اسلام مرتبط می شود.

وی ادامه داد: راه رهایی قدس از چنگال استکبار تنها توسل به شیوه ظلم ستیزی حضرت امام خمینی (ره) است و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن و مولفه های مهم این راه اعتقاد داشتن به هویت سرزمین فلسطین به نام اسلام، اتحاد ، دشمن شناسی ، افشای ماهیت پلید صهیونیست هاست .

سلیمانی گفت: امروز مسلمانان جهان باید با قلبی سرشار از ایمان و بهره گیری از اسلام ناب محمدی (ص) با توکل به خدا وتوسل به قران وعترت و تحت زعامت بزرگ پرچمدار این راه یعنی مقام معظم رهبری در ستیزی قهرمانانه از این سرزمین حمایت کنند و منفورترین رژیم غاصب را از بین ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایت تکفیری ها در کشور جمهوری اسلامی و کشور امام زمان(عج) گفت: آنها هرگز نمی توانند در ایران به نتیجه ای برسند.

DSC00552

سلیمانی در همین راستا از نیروهای دلسوز و شجاع سپاه پاسداران ، سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی قدس، نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی  و تشکر از حمله شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران به مکان تجمع سرکردگان داعش و پرتاب موشک و به درک فرستادن قریب ۱۷۰نفراز آنان گفت: این گوشه ای از اقتدارنظام جمهوری اسلامی است که دنیا فهمید و می فهمد.

وی همچنین با قدردانی از مشارکت ۹۲درصدی مردم شهرستان رابر در انتخابات گذشته و کسب رتبه اول استان گفت: شما مردم بصیر و ولایی رابر به خواسته مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاندید.

فرماندار رابر با اشاره به اینکه ظرفیت ائمه جمعه در تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید واشتغال بسیار کارساز است گفت: امیدواریم با همدلی و سازندگی  بتوانیم زمینه حضور سرمایه گذاران  را برای ساختن شهر شهیدان و شهر سردار حاج قاسم سلیمانی فراهم کنیم.

وی افزود: این دولت و مسئولین متعلق به جناح خاصی نیستند و همه باید در کنار هم زمینه عمران و آبادانی کشورمان را فراهم کنیم.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب