پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:53:32 - پنجشنبه 8 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت سپاه در حوزه اقتصاد با درخواست دولتمردان بوده/برخی در داخل کشور همنوا با ضدانقلاب سپاه را تخریب می کنند/سپاه برای همیشه عزیز مردم خواهد بود
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیان کرد: امروز هم اگر سپاه به عرصه اقتصادی ورود کرده است برای برداشتن باری از دوش نظام بوده و در خیلی از پروژه ها یا پایین تر از سایر پیمانکاران کار کرده یا اینکه کار کرده ولی پول آن را نگرفته است و این هجمه هایی که علیه سپاه شده فریادی است که از گلوی معاندین ، ضدانقلاب و بدخواهان نظام برخاسته و متاسفانه برخی هم در داخل کشور با آنها همنوا شده اند.

به گزارش “صبح رابر”، یحیی کمالی پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس ما  ، با اشاره به تخریبهای اخیر برخی خواص بر علیه نهاد مقدس سپاه پاسداران و فعالیت های سازندگی آن گفت: سپاه در واقع یک نیروی ارزشی ، مقدس و کارآمد است که وظیفه دارد در هر جایی که رهبری ، نظام و انقلاب با تهدیدی حضور پیدا کند و برای این حضور هم نیاز به اجازه از کسی ندارد در بحرانهای اقتصادی نیز همین امر است.

وی افزود: تا جایی که من اطلاع دارم اکثر فعالیت هایی که سپاه در حوزه اقتصادی انجام داده است با درخواست خود دولتمردان بوده و جاهایی بوده که دیگران زیر بار انجام پروژه ها نرفته اند و انجام نداده اند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیان کرد: امروز هم اگر سپاه به عرصه اقتصادی ورود کرده است برای برداشتن باری از دوش نظام بوده و در خیلی از پروژه ها یا پایین تر از سایر پیمانکاران کار کرده یا اینکه کار کرده ولی پول آن را نگرفته است و این هجمه هایی که علیه سپاه شده فریادی است که از گلوی معاندین ، ضدانقلاب و بدخواهان نظام برخاسته و متاسفانه برخی هم در داخل کشور با آنها همنوا شده اند.

کمالی پور خاطرنشان کرد:این انقلاب مدیون زحمات سپاه است ، بقا و ثبات این انقلاب و نهضت با وجود همه نهادها از جمله ارتش ، وزارت اطلاعات ، نیروی انتظامی و … دوام دارد اما سپاه جایگاه خاصی دارد و با این اظهارات مغرضانه لکه دار و تخریب نمی شود و از دل مردم نمی رود  ، سپاه برای همیشه عزیز مردم خواهد بود ، سپاه برای همیشه حافظ و حامی آرمان های این انقلاب خواهد بود و همه کسانی که یک ذره غیرت دینی ، مذهبی و انقلابی داشته باشند سپاه را یک اصل می دانند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این حرف هایی که امروز در برخی تریبون ها زده می شود و الفاظی مانند تفنگ و فشنگ و عبارت هایی اینچنین بکار برده می شود دور از شان سپاه می دانم و چیزی از عظمت این نهاد مقدس کم نمی کند ، سپاه برای همیشه برای مردم و ملت ما عزیز است و عزیز خواهد ماند و با این حرفها محبوبیتش از بین نخواهد رفت.

وی در ادامه گفت اطمینان دارم اگر کشور ما روزی بخواهد از این فسادها و رانتها و مشکلات فراروی خود دور شود هیچ راهی به جز  اعتماد به نیروی متخصص و کارآمد انقلابی دارد تا زمام امور را در دست بگیرد.

کمالی پور بیان کرد: اصلا بحث سپاه به کنار چرا تا حالا تیم اقتصادی دولت با وجود تاکید چندین باره رهبر انقلاب نتوانسته دردی از دردهای کشور را دوا کند و کارایی لازم را در برابر بیکاری ، مشکلات معیشتی و اقتصادی نداشته است.

وی یادآور شد: امروزه یکی از چالشهای اساسی فراروی کشور ما بحث اقتصاد است ، اقتصادی که امام خامنه ای طی سالهای اخیر با تعابیر مختلف تحت عنوان شعار سال از جمله : اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشتغال و تولید و… از آن نام برده و بعضا تکرار شده است و این تکرار بدین معنی است که ما برخلاف شعارهای یاد شده نتوانستیم به آن عمل کنیم که در نتیجه امروز کشور با دو چالش بزرگ در بحث اقتصاد و بحث اشتغال  مواجه است .

این نماینده مجلس با اشاره به دو چالش بزرگ تاکید کرد : اگر این دولت واقعا توان و امکان حل این دو مشکل را دارد اقدام کند سپاه که نیامده است با زور اسلحه به دولت بگوید فلان طرح یا پروژه را به ما واگذار کنید اگر چنین بوده یک مورد از آن را ثابت کنند که ما این طرح را  نمی خواستیم واگذار کنیم به زور از ما گرفتند ، غیر از این است که دولتمردان هر جا که به بن بست رسیدند تقاضای کمک کرده و سپاه هم ورود کرده است .

کمالی پور گفت : سپاه وظیفه دارد هرجایی که کار انقلاب لنگ بماند وارد میدان شده و گوشه کار را بگیرد تا نظام به زحمت نیافتد و نمونه آن استفاده از توان بالای ظرفیت مهندسی ، رزمی و تجهیزات مهندسی در امورات سازندگی کشور است .

نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس خاطر نشان کرد : به نظر من این تعابیر و واژه هایی که علیه سپاه به کار برده می شود خلاف اخلاق ورفتار انسانی است ، سپاه نهایت ایثارگری خود را در کشور انجام میدهد و خدا را شکر در همه عرصه ها موفق بوده و انتظار داریم این نیروهای متعهد انقلابی و دلسوز نظام و رهبری در همه امورات وارد شوند تا در نتیجه از وجود رانت ، فساد و مشکلات کشور نجات پیدا کنیم .

وی افزود : برای دلسوزان انقلاب درد بزرگی است که در این کشور اختلاسهای میلیاردی و سوء استفادهای کلان مالی میشود و یکجایی باید جلوی آن گرفته شود که به نظر من سپاه این توان را دارد چون تا کنون غیر از خوبی از آن ندیدایم  و این نهاد هم  نباید با این مسائل حاشیه ای کوتاه بیایید وهمه نیروهای انقلابی هم با تمام وجود از آن حمایت خواهند کرد .

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب