پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:15:32 - چهارشنبه 14 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
احتساب شغل رانندگان تاکسی در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار احتساب شغل رانندگان تاکسی درون‌شهری در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور و برخورداری آنان از حقوق و مزایای کامل بیمه تامین اجتماعی شد.

به گزارش “صبح رابر”؛  به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در جریان دیدار جمعی از رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری شهر کرمان با  محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی موارد متعددی از مشکلات کاری، رفاهی و معیشتی این قشر با این نماینده  درمیان گذاشته شد.

زاهدی با قدردانی از زحمات و خدمات رانندگان و افراد شاغل در بخش حمل و نقل کشور و به ویژه استان‌های محروم و جنوبی عنوان داشت: مشکلات این قشر به تغییر در شرایط موجود  و افزایش سختی این شرایط برمی‌گردد که از این رو ضرورت دارد در برخی تمهیدات رفاهی آنان تجدید نظر صورت گیرد.

وی در روزهای اخیر طی نامه‌های جداگانه‌ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار احتساب شغل رانندگان تاکسی درون‌شهری در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور و برخورداری آنان از حقوق و مزایای کامل بیمه تامین اجتماعی شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب