پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:23:08 - یکشنبه 18 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیوند دوباره یک خانواده رابری با طرد دشمن خانگی
دخانیات و مواد مخدر سنگ تفرقه ای است که در مرحله اول خانواده ها را از لحاظ عاطفی جدا می کند و سپس کل خانواده را تجزیه می کندکه یک خانواده رابری با طرد این دشمن خانگی به زندگی خود پیوندی دوباره بخشیدند.

به گزارش “صبح رابر”؛ امروزه سرنوشت خیلی از جوانان رابری که به دلایل مختلف از جمله بیکاری،  نبود مکان های ورزشی و تفریحی داستان زندگی شان به اعتیاد به مواد مخدر گره  خورده است، آتشی که روز به روز بر شعله و حرارت آن افزوده می شود.

گاه نقش دوست در خوشبختی و بدبختی یک انسان از هر عاملی مهمتر است ، گاه  او را تا سر حد فنا و نیستی پیش می برد و گاه او را به اوج افتخار می رساند.

دخانیات و مواد مخدر سنگ تفرقه ای است که در مرحله اول خانواده ها را از لحاظ عاطفی جدا می کند و سپس کل خانواده را تجزیه می کند.

اکنون  داستان زندگی یک خانواده  رابری که به مدت دو سال به لحاظ اعتیاد زن و مرد دچار تزلزل شده و هر کدام جایی زندگی می کردندرا می خوانید داستانی دردناک که با خداحافظی با این دشمن خانگی جانی دوباره گرفت.

همه چیز با ورود به یک شب نشینی محافل دوستان و دوری از خانه و خانواده شروع شد اما غافل از خطر. زیباترین سالهای عمری که می توانست  به زیبایی بگذر اما اینگونه گذشت مرد خانواده شب و روز را در بیرون خانه می گذراند و زن در خانه مانده بود تنها؛ و پسر در منزل پدربزرگ پدری و دختر در منزل پدربزرگ  مادری، چرا که مادر به لحاظ اعتیاد توانایی نگهداری فرزندانش را نداشت خیلی کوتاه تر از آنکه فکرش را می کرد نیروی جسم و جان خود را از دست داده و از اجتماع و خانواده طرد شد.

احساس تنهایی بیشتر از هر چیز دیگری روح و روانش را می آزارد، چون پای در دنیایی گذاشته بودم که پر از خلاء و ناامیدی بود.

دنیایی بدون هدف و مقصد و لبریز از پوچی؟!خسته تر از همیشه دنبال روزنه ای از امید بود که دوباره  به روز های خوشی برگردد. روزهایی پر از مهر وصفا ، صمیمیت و جذابیت، روزهایی پر از امید و نشاط، روز هایی که  با آرزو های کوچک و بزرگ برای خانواده اش حال که به آن روزها فکر می کند جزء حسرت چیزی ندارد عمری که به بها ناچیز و بی ارزشی معامله گردید!

تا اینکه به همت اداره بهزیستی و حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(سلام الله علیها) شهرستان رابر و پیگیریهای  مکرر بالاخره مادر خانواده به کمپ معرفی و موفق به ترک و بازگشت به خانواده شد و پدر خانواده که چند ماهیست دوره ی ترک را گذرانده و اکنون همه اعضا خانواده دوباره کنار هم قرار گرفته اند.و از اینکه روزهای گذشته شان را با این دشمن خانگی گذرانده اند تاسف می خورند.

گسترش اعتیاد تهدیدی جدی برای جوانان است امید است با عبرت پذیری و رفع مشکلات جوانان به پیشگیری از ابتلای به این بلای خانمان سوز کمک نماید.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب