پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:24:31 - شنبه 24 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیش از ۷هزارنفر تحت پوشش تأمین اجتماعی رابر قرار گرفتند
رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان رابر گفت: باگذشت ۲ سال از راه اندازی شعبه تأمین اجتماعی رابر تاکنون بیش از ۷ هزار و ۷۴۵ نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش “صبح رابر”، به مناسبت فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی غلامرضا شکوه سلجوقی رئیس تامین اجتماعی رابرضمن تبریک وبااشاره به نامگذاری هفته تأمین اجتماعی ۱۹ الی ۲۵ تیرماه، اظهار داشت: تعداد بیمه شدگان ۳ هزار و ۱۸۵ نفر بیمه شده اصلی و ۴ هزار و ۵۶۰ نفر بیمه شده تبعی هستند.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد عمومی و غیر دولتی است افزود: سازمان  تأمین اجتماعی گسترده ترین و اصلی ترین  نهاد در عرصه بیمه های اجتماعی و به صورت دستگاه عمومی غیر دولتیبا هویت اجتماعی واقتصای و متکی برساز و کارهای این سازمان و با عهده داشتن وظیفه اجرا تعمیم و گسترش انواع بیمه های اجتماعی را به عهده دارد.

سلجوقی با بیان اینکه این سازمان در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون نفر از  جمعیت کل  کشور را  تحت پوشش خود قرارداده تصریح کرد: این سازمان با احساس مسئولیت در برابر مخاطبان خود اعم از بیمه شدگان،مستمری بگیران و کارفرمایان تمامی همت و تلاش خود را مصروف ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی نیروهای مولد تحت پوشش این سازمان در دوران خدمت و پس از بازنشستگی،از کارافتادگی و فوت می نماید.

وی با بیان اینکه در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند امید است بتوانیم خدمتگذار لایق برای نظام جمهوری اسلامی، بیمه شدگان و  مستمری بگیران شهرستان رابردرحوزه عملکردی باشیم، گفت: باگذشت ۲ سال از راه اندازی  شعبه تأمین اجتماعی رابر تاکنون بیش از ۷ هزار و ۷۴۵ نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

مدیر شعبه تأمین اجتماعی رابر، افزود:  تعدادکادر شاغل ۹نفر، تعداد رانندگان ۹۹نفر، تعداد پیمانکاران ۷۵ نفر، تعداد بازنشستگان ۲۴۵نفر تعداد از کار افتادگان ۲۶ نفر و تعداد فوت شدگان ۱۲۵نفرو تعداد ۲۳۳ کارگاه فعال از خدمات تامین اجتماعی شهرستان رابر بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه  تعداد بازرسی ها در حال حاضر ۴۰۰نفرهستند گفت: تعداد دفاتر صادره ۳هزار و۴۰۰دفتر و تعدادفاتر فرهنگی۶۰۰ که میزان پرداختی ماهیانه برای بازنشستگان و  فوت شده ها در مجموع ۴۵۰میلیون برای مستمری بگیران واریزمی شود.

این مسئول با اشاره به سایر اقدامات انجام شده تأمین اجتماعی رابر گفت:  تکمیل  کادر اداری، تهیه و نصب بنر به مناسبت های مختلف، حضور دسته  جمعی همکاران در گلزار شهدای شهر رابر، تشکیل جلسات  شورای اداری، طرح  تکریم ارباب  رجوع و تلاش برای افزایش  بیمه شدگان، وصول مطالبات، سرکشی و بازرسی از کارگاه ها، رفع مشکلات  مخاطبان، اطلاع رسانی قانون کارفرمایان و پیمانکاران، پاسخ به نامه های درون سازمانی اداره کار و تامین اجتماعی، خدمات الکترونیکی، راه اندازی سیستم  اتوماسیون ادارای، سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران، راه اندای کانون بازنشستگان و سایر اقدامات  انجام شده را از جمله فعالیت هااین نهاد برشمرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب