پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:40:55 - یکشنبه 15 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کلاس فوق برنامه استفاده نکردم/ مطمئن بودم رتبه برتر را کسب می‌کنم
رتبه یک کنکور علوم تجربی با اشاره به اینکه با محاسبات خودم مطمئن بودم که رتبه برتر را در آزمون کنکور کسب می‌کنم گفت: از شبکه‌های اجتماعی در دوران تحصیل کمتر استفاده می‌کردم و تنها در حد خواندن پیامک بود.

به گزارش “صبح رابر”؛ امیرحسین قاسمی‌نژاد‌رائینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سیرجان اظهار‌ داشت: قبل از کنکور پیش‌بینی این نتیجه را داشتم، چون واقعا تلاش کردم اما بعد از کنکور واقعا با محاسبات خودم مطمئن بودم رتبه برتر را کسب می‌کنم.

وی بیان کرد: قبل از آزمون و در دوران درس خواندن، با مطالعه رسانه‌ها به‌ویژه مصاحبه رتبه‌های برتر سال‌های قبل، نکات بسیار خوبی برای موفقیت بنده داشت.

رتبه یک کنکور تجربی کشور افزود: سال‌های گذشته و در دوران متوسطه نیز درس خوندن را بصورت مداوم دنبال می‌کردم  و همیشه از نفرات برتر در شهرستان بودم.

وی با اشاره به اینکه به کلاس‌های فوق برنامه اعتقاد ندارم گفت: من اصلا از کلاس‌های فوق برنامه استفاده نکردم و هیچ کلاس آموزشی نرفتم چون به این کلاسها اعتقاد ندارم و تنها آزمون‌های قلم‌چی شرکت می‌کردم.

قاسمی‌نژاد‌رائینی با اشاره به برنامه خود برای آینده تصریح کرد: همیشه به پزشکی علاقمند بودم و اگر بخواهم رشته تحصیلی انتخاب کنم رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را نتخاب می‌کنم.

وی خاطر‌نشان کرد: از شبکه‌های اجتماعی در دوران تحصیل کمتر استفاده می‌کردم و تنها در حد خواندن پیامک بود و قطعا استفاده کمتر از این شبکه‌ها برای کسانی که می‌خواهند در کنکور موفق شوند موثر خواهد بود.

رتبه یک کنکور تجربی کشور نقش پدر و مادر خود را در کسب رتبه برتر مهم خواند و افزود: اول عنایت خداوند و سپس تلاش خودم و راهنمایی‌های والدین باعث کسب این رتبه شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب