پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:34:09 - جمعه 20 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا امروزه در مقابل ایران متوقف و عاجز شده /دیارکریمان مهد پرورش فرماندهان بزرگ دفاع از ملت ایران است
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت:امروز آمریکا به بی عملی گرفتار است و در مقابل ایران متوقف و عاجز شده است.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران شب گذشته در اولین یادواره شهدای اطلاعات منطقه جنوب شرق در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین با بیان اینکه  شهدای اطلاعات جز هوشمندترین و مقاومترین عناصر در بین رزمندگان بودند، اظهار کرد:دفاع مقدس مقطعی از تاریخ نیست که در یک زمان متوقف شود.

وی در ادامه افزود:هر ملتی با هویت خود زنده است که به وسیله  آن ملت شناخته می شوند شهدا شخصیت ما را تغییر و هویت جدیدی را در جهان ساخته اند.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ما در دفاع مقدس به برکت شهیدان آموختم چگونه باید دفاع کرد،تصریح کرد: نگاه به جغرافیای سیاسی مشخص می کند کدام ملت و کدام کشور توانسته است ۳۸سال در مقابل آمریکا بایستد آمریکایی که هنوز هم ابرقدرت نظامی و سیاسی جهان شناخته می شود.

سردار سلامی متذکر شد:امروز آمریکا به بی عملی گرفتار است و در مقابل ایران متوقف و عاجز شده است.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه استکبار با مدیریت راهبردی آمریکا هر چه قدرت داشت علیه نظام به کار برده،ابراز کرد:هیچ جامعه ای چنین مورد تهاجم فرهنگی قرار نگرفته اما ملت ایران همچنان با اقتدار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه حزب الله امروز به یک استوانه محکمی از مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و عاملی در مقابل قدرت های سیاسی قرار گرفته است، یادآور شد:به عراق نگاه کنید انقلاب اسلامی دیگری ایجاد شده به یمن نگاه کنید شمشیرها کشیده شده این ها ثمره ی جهاد است.
سردار سلامی افزود:دشمنی که با ما روبه روست توانایی درک منطق را ندارد و فقط قدرت را درک می کنند در حالی که صبح پیروزی در همه عرصه های مقاومت در سطح منطقه از لبنان و سوریه گرفته تا یمن نزدیک است . جوانان ما راههای پیشروی در منطقه را در زمین و اسمان و دریا به روی دشمن بسته اند.

وی تصریح کرد:ما راه شهیدانمان را ادامه می دهیم و هرگز مجال نفوذ دشمن را در هیچ یک از ارکان نظام و انقلاب نمی دهیم و دشمن را بیرون از مرزها تعقیب می کنیم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران ضمن بیان اینکه ملت ایران با اعتقاد کامل به این راه(راه شهدا)ایستاده اندو از آن دفاع می کنند،عنوان کرد:لشکر ۴۱ثارالله یکی از درخشان ترین تیم های عملیاتی منطقه در دفاع مقدس بود و هر جا که نفوذ و ورود می کرد پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان می آورد،دیار کریمان مهد پرورش فرماندهان بزرگ دفاع از ملت ایران است.

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب