پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:13:48 - چهارشنبه 1 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهسازی مدارس رابر به دست دانش آموزان جهادگر/ تصاویر
اردوهای جهادی دانش آموزان بسیجی رابراز بیست و هشتم تیرماه آغاز شده است که در این اردو ها مدارس شهرستان، رنگ آمیزی، مرمت و بهسازی شد.

فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهرستان رابر صبح امروز در حاشیه بازدید از اردوهای طرح هجرت دانش آموزان رابر در گفتگو با صبح رابر اظهار داشت: ایجاد روحیه خودسازی و اعتماد به نفس در بین نوجوانان و تقویت روحیه خدمت رسانی و آشنایی با فعالیت های گروهی از جمله اهداف بسیج در برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزان است.

تاج الدینی برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم را امری ضروری دانست و افزود:  محرومیت‌زدایی ، ایجاد نشاط و شادی در بین دانش آموزان، تقویت توانمندی های فردی و گروهی و کمک به مدارس در راستای کاهش هزینه‌های عمرانی نیز از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه طرح هجرت ۳، یکی از طرح های بزرگ پایگاه های تابستانی به شمار می آید که دانش آموزان این فرصت را درمی یابند تا در مدارس به اجرای فعالیت های مختلف بهسازی و فرهنگی هنری بپردازند گفت: اردوهای طرح هجرت دانش آموزی در این شهرستان از ۲۸تیرماه آغاز شده است و تا نهم شهریور نیز ادامه دارد، طرح هجرت ۱۰ روزه ۲۶ دانش آموز و اردوی جهادی ۷ روزه ۷۰دانش آموز در قالب گروه جهادی در این اردو مشارکت دارند.

فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی رابر یادآورشد: رنگ آمیزی، زیبا سازی، مرمت و بهسازی مدارس و مراکز آموزشی مناطق محروم شهرستان، مهم ترین اولویت اردوهای طرح هجرت دانش آموزی است.

photo_2017-08-23_03-45-26

  1. ناشناس   شهریور ۳, ۱۳۹۶  

    عجب

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب