پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:44:46 - چهارشنبه 8 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعای پرفیض عرفه در گلزار شهدای گمنام رابر برگزار می شود
مردم شهرستان رابر در روزی که تنها در سال یک بار به انسان رو می‏کند، در جوار گلزار شهدای گمنام رابر، روز پنج شنبه مصادف با نهم ذی الحجه،ساعت ۱۵:۳۰ گرد هم جمع می شوند تا از این‏روز استفاده کامل را ببریم.

به گزارش “صبح رابر”؛ حضرت امام جعفر صادق(ع) فرمودند: اگر کسی در ماه مبارک رمضان مورد مغفرت الهی قرار نگیرد غفران برای او نیست مگر آنکه عرفه را درک کند.

عرفه روز عبادت و نیاش به درگاه الهی و روز بارش رحمت و مغفرت و عفو عمومی است. عرفه؛ یعنی دعا؛ یعنی ابزاری مناسب برای رابطه سریع عارفانه با شکستنِ قفسِ آهنین خودپرستی. دعا؛ یعنی شیوه‏ای در فاصله افکنیِ ممدوح میان دل و گناه. گرایش به سپیدی و شست وشوی تیرگی‏ های پیشین. عرفه، سرمایه معنویِ حاصل از سوز و گدازهای حسین(ع) است.

در روز عرفه روز بهره ‏گیری از فرصتهای بسیاری است که به واسطه فزونی رحمت خداوند در این روز می‏توان از آن‏ها بهره گرفت،

مردم شهرستان رابر در  روزی که تنها در سال یک بار به انسان رو می‏کند،  در جوار گلزار شهدای گمنام رابر،  روز پنج شنبه مصادف با نهم ذی الحجه،ساعت ۱۵:۳۰ گرد هم جمع می شوند تا از این‏روز استفاده کامل را ببرند.

گفتنی است این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام  صادقی امام جمعه شهرستان رابر همراه با مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب