پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:16:13 - یکشنبه 12 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حوادث مرگبار نتیجه بی احتیاطی رانندگان
رئیس پلیس راه شمال استان از وقوع ۴ حادثه در محور های استان سبب جان باختن ۴ نفر ومجروحیت ۵ نفر دیگر شد خبردادو گفت : در آخرین تصادف که در محور” جیرفت-رابر” اتفاق افتاد، سواری پژو ۴۰۵ به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود منحرف و واژگون شد که راننده ۳۰ ساله جان باخت و سرنشین ۲۲ ساله نیز مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش “صبح رابر”، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ یوسف نجفی  در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  متاسفانه بر اثر بی ­احتیاطی برخی از رانندگان ۴ تصادف منجر به فوت در سطح جاده­ ها و معابر برون شهری استان به وقوع پیوست.

وی گفت: در یکی از این حوادث که در کیلومتر ۷۰ محور ” ریگان-زاهدان ” به وقوع پیوست، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه وانت برخورد کرد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان یادآورشد: در این حادثه سرنشین سواری پژو که دختر بچه ای حدودا ۱۴ساله بود در دم جان خود را از دست داد و۳ سرنشین دیگر سواری پژو به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

نجفی به تصادفی دیگر که در محور فرعی” ارزوئیه-سوغان”  از توابع شهرستان بافت به وقوع پیوست نیز اشاره کرد و گفت: دراین حادثه، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه سرنشین حدودا ۲۴ ساله پژو جان خود را ازدست داد.

نجفی در خصوص تصادفی که در محور ” رفسنجان-کرمان ” به وقوع پیوست نیز بیان داشت: یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه به جلو از مسیر خود منحرف و در نهایت واژگون شد که در این حادثه نوجوان ۱۳ ساله در دم جان خود را از دست داد و راننده نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

وی همچنین در خصوص آخرین تصادف که در محور” جیرفت-رابر” اتفاق افتاد، بیان داشت: در این حادثه سواری پژو ۴۰۵ به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود منحرف و واژگون شد که راننده ۳۰ ساله جان باخت و سرنشین ۲۲ ساله نیز مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در پایان تاکید کرد: متاسفانه برخی از رانندگان تنها در هنگام مواجهه با پلیس خود را به دلیل عدم اعمال قانون از سوی پلیس ملزم به رعایت قوانین می دانند و در غیر اینصورت خطاهایی مرتکب می شوند که گاهی هیچ فرصتی برای جبران باقی نمی گذارد؛ غافل از اینکه قوانین رانندگی برای حفظ جان و مال آن ها وضع شده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب