پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:11:08 - سه شنبه 14 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن بزرگ عید غدیر در رابر برگزار می شود
امام جمعه شهرستان رابرگفت: همزمان با سالروزعید سعید غدیر خم مراسم بزرگ غدیر ساعت ۹ صبح روز شنبه در حسینیه جامع شهرستان برگزار می شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر،  با تبریک پیشاپیش عیدالله اکبر، عید غدیر خم را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فدا) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری و همه ولایتمداران و محبین آن حضرت گفت: یکی از جشن های بزرگ ما شیعیان عید غدیرمعروف به عیدالله اکبراست و لذا وظیفه ما این است در این روز بزرگ بتوانیم بهترین  توشه را از این خرمن معرفت برچینیم.

وی با اشاره به سفارش بنیانگذار بحث غدیر بر نهادینه کردن عید غدیر در بین فرزندان و خانواده افزود: عید غدیر یکی از مهمترین اعیاد ما شیعیان است هیچ روزى در طول سال، فرخنده ‏تر و مبارک‏ تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل‏ بیت نیست.

امام جمعه رابر با تأکید بر اهمیت عید غدیر گفت: همانطور که برای رسیدنِ عید نوروز آماده می شوید و با خانه تکانی و گردگیری و نو کردنِ برخی لوازم خانه، رسیدنِ ایامی شاد و فوق العاده را اعلام و اهل خانواده را آماده می کنید، باید در عید غدیر همچنین برنامه ای داشته باشم که برای ورود در عید بزرگ ولایتِ امیرالمؤمنین(ع) نیز خانواده را آماده کنید.

وی افزود: دشمن آرام ننشسته و با نفوذ در میان مردم سعی در کمرنگ  کردن این عید بزرگ دارد و بگوید غدیر، افسانه ای بیش نبوده؛ لذا وظیفه هر کسی که این روز را جشن با عظمت و با شکوهی برگزار کند.

حجت الاسلام صادقی از برگزاری جشن باشکوه عید غدیر در ساعت ۹صبح روز شنبه در حسینیه جامع شهرستان رابرخبرداد و در تشریح جزئیات این مراسم گفت: این جشن همراه با برنامه های متنوع و شاد از جمله مسابقه  کتابخوانی کتاب  خطبه  غدیر و  پیامدهای  غدیر که کتاب ها را در اختیار  قرار داده ایم و درعصر چهارشنبه  امتحان آن برگزار خواهد شد که به برترین ها  کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ ۱۱۰ هزار تومان و کمک هزینه سفر به قم مقدس به مبلغ  ۵۰ هزار تومان اهدا می شود

وی افزود: از دیگر برنامه های این جشن اهدای جوایز به قید قرعه به اسامی که  اسمشان علی و یا امیر علی، علیرضا است که فتوکپی شناسنامه را به دفتر امام  جمعه تحویل دادند و همچنین برای کودکان  زیر۱۰سال  مسابقه  نقاشی  تدارک دیده شده که به  برگزیده آنها  هدایای  نفیسی  اهدا می شود و نیز دعوت از مجری توانمندی و بحث اطعام  روز  عید  غدیر است .

امام جمعه رابر گفت: هر کسی می تواند در جشن عید غدیرسهیم باشد ما در صدد  هستیم هر سال  نسبت به سال  قبل این  جشن را  با  عظمت تر و باشکوه تر برگزار کنیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب