پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:05:19 - شنبه 18 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولین یادواره ۲شهید والامقام روستای کنگاو سرمشک برگزارشد/تصاویر
اولین یادواره دو شهید والامقام روستای کنگاو رابر پایگاه مقاومت شهیدان امیری با حضورخانواده معزز شهداء، ایثارگران، جانبازان و مسئولین برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “صبح رابر“؛ اولین یادواره دو شهید والامقام روستای کنگاو رابر پایگاه مقاومت شهیدان امیری با حضورخانواده معزز شهداء، ایثارگران، جانبازان و مسئولین برگزارشد.

سردار سلامتی ضمن گرامیداشت یادوخاطر شهداءگفت: ما امروز اینجا جمع شدیم تا پاس بداریم از کسانی که خود را فدای دین کردند و دین شناس به معنای واقعی بودند.

این پیشکسوت سپاه عنوان کرد: دین شناسی، اولین درسی که شهدا به ما می دهند، انسان اگر دین شناس شود آنموقع  در همه عرصه ها می تواند هنرمند باشد و هنرش را به رخ دنیا بکشاند.

سردار سلامتی با اشاره به فرمایش امام  راحل که فرمودند:  شهادت هنر مردان خداست افزود: اینها با شناخت و معرفت دین به این هنر رسیدند، شهداء به ما درس معرفت و شناخت دین را یاد دادند.

امروز هر جایی حرف از آزادگی و مجاهدت می آید نام حاج قاسم سلیمانی می درخشد

وی افزود: در روستاهای دورافتاده مادران ما با درس گرفتن از دین چنان تربیتی را دنبال می کنند که امام  فرمودند: از دامن زن، مرد به معراج می رود.

سردار سلامتی بیان داشت: امروز  شهید زنده ای را نه چهره ملی، بلکه چهره جهانی اش کردیم از همین دامن زن، تربیت و دین شناسی ،از همین جلسات از همین یا حسین و یا زهرا گفتن ها به آنجا می رسد که افتخار همه می شود،امروز هر جایی حرف از آزادگی و مجاهدت می آید نام حاج قاسم سلیمانی می درخشد.

 

این پیشکسوت سپاه با بیان اینکه  همه ما تک تک می توانیم،شهید زنده باشیم گفت: هر کسی این سه مقوله که شهداء دنبال کردن را در زندگی سرلوحه قراردهند؛ همه شهید زنده می شوند، قرآن می فرماید هر کسی ایمان بیاورد، مهاجر باشد و  جهاد هم کند این می تواندبه فضل الهی امیدوار باشد.

سردار سلامتی، هجرت را پل ارتباط بین ایمان و جهاد دانست و افزود: منظور قرآن ازاین هجرت آن هجرتی است که انسان رامتحول می کند، از نفس اماره به نفس مطمئنه می برد، این هجرت است.

ایدئولوژی اسلام دلیل مقابله غرب با جمهوری اسلامی ایران است

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرمایش امام که فرمودند:عاشورا یک حادثه نیست؛ یک  تفکر و  فرهنگ است افزود: ایدئولوژی اسلام دلیل مقابله غرب با جمهوری اسلامی ایران است.‌

سردار سلامتی گفت: امروز اگر بر این منصب ها قرار دارید و مردم به شما رأی میدهند  که مدافعان عزیزانشان باشید، این شهید است که ما را زنده کرده است.

وی بااشاره به نظریه فوکایاما گفت:  «شیعه پرنده ای که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای است که دو بال دارد. یک بال سبز و یک بال سرخ ». تا تفکر نهضت سرخ حسینی و انتظار سبز مهدوی باشد و این شیعه زرهی بر تن دارد که به آن ولایت  فقیه می گویند،نمی توان کاری کند.

سردار سلامتی در ادامه اذعان داشت: عاشورای ما را امروز زیرسوال می برند و میخواهند این توسل را از ما بگیرند.

مطیع و سرباز بودن شرط ولایت پذیری است 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که جنگ تمام نشده بلکه ماهینت و شکل آن عوض شده افزود: این جنگ سخت تر از آن جنگ است،شهداء با این همه مشقت ها آمدند و لبیک به امام شان گفتند، امروز اگر مقام  معظم رهبری دربحث فرهنگ، علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی فریاد می زند همه ما باید سمعنا و طاعتا دنبال کنیم این تنها کار دولتی نیست.

سردار سلامتی عنوان داشت: امروز همه ما موظفیم؛ اگر یادشهداء را گرامی میداریم این شهداء زیر توپ، گلوله و خمپاره نمازشان ترک نمی شد، امام حسین(ع) در صحرای کربلا در محاصره دشمن نماز جماعت خواندند .

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از همین نماز، مساجد، اهل بیت (ع) وشهداست گفت: حضرت ابوالفضل (ع) مطیع و سرباز بود، اگر برای من و شما ابوالفضل(ع) می شود به خاطر اطاعت پذیری از امامش بوده است نه اینکه اولاد و یافرزند امیرالمؤمنین (ع) است.

photo_2017-09-07_23-10-26 photo_2017-09-07_23-11-11 photo_2017-09-07_23-11-44 photo_2017-09-07_23-12-01 photo_2017-09-07_23-12-28 photo_2017-09-07_23-12-56 photo_2017-09-07_23-14-34 photo_2017-09-08_00-18-12

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب