پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:50:07 - جمعه 24 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در رابر /تصاویر
همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش پیاده روی خانوادگی از مقابل بلوار شهرداری تا گلزار شهدای گمنام رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ سرگرد امام  بخش در همایش پیاده روی خانوادگی رابر ضمن خیرمقدم گفت: به دلیل مصادف شدن  ۳۱ شهریورماه جاری  با اول محرم، امروز همزمان با سراسر کشور همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان رابر نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را ترویج ورزش همگانی خواند و افزود: ورزش یک  اصل  فراموش شده در خانواده  ما ایرانیان است با اهمیت دادن به ورزش،  سلامت خانواده خود را جدی بگیرید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور شد:  اینکه هر سال هفته دفاع مقدس را  گرامی میداریم  تا  فراموش نکنیم که ما دشمنان  قسم خورده ای داریم که در  ۳۱شهریورماه سال ۵۹ دنیا با تمام توان برای از پای درآردن  این نظام بسیج شدند.

وی در ادامه گفت: هشت سال با نظام ما جنگیدند  که این نظام را از پای در بیاورند که به لطف خدای متعال نتوانستند و ان شاءالله  تا وقتی ما مردم  در صحنه  هستیم؛ نخواهند  توانست.

سرگرد امام بخش همچنین از همه  کسانی که همکاری و همیاری کردند که این همایش پیاده روی خانوادگی به نحو  احسن  انجام شود؛ تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است؛ در این همایش  به ۴۱ نفر شرکت کننده جوایز نفیسی از جمله سه دوچرخه، لوازم خانگی و  ورزشی اهدا شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب