پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:02:41 - چهارشنبه 29 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری جشن شکوفه ها در شهرستان رابر /عکس
سال تحصیلی جدید ، برای دانش آموزان کلاس اولی در رابر با برگزاری جشن شکوفه ها آغاز شد

به گزارش “صبح رابر”؛ مراسم جشن شکوفه‌ها امروز در بیست و نهمین روز شهریور ماه برای دانش‌آموزان کلاس اولی برگزار شد و دانش آموز پایه اول ابتدایی در شهرستان رابر  ورودشان را  به عرصه تعلیم و تربیت جشن گرفتند.

صبح امروز دختران و پسران کلاس اولی دست در دست پدر و مادرهایشان راهی دبستان شدند و پس از بدرقه خانواده مورد استقبال مسئولان مدرسه قرار گرفتند و سال تحصیلی جدید خود را با رد شدن از زیر قرآن و دود اسپند و خنده‌های شاد کودکانه آغاز کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رابردر این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدیدگفت: بخشی از کار ما در مدرسه آموزش زندگی است، با هم بودن و زندگی جمعی را تجربه کنند شما پدران و مادران هم کمکشان  کنید.

وی با بیان اینکه رفتار خوب شما والدین رفتار درست بچه ها را می سازد افزود: معلم اول مادر , دوم پدر و معلم سوم معلم مدرسه است اگر شما درست رفتار کنید بچه ها هم درست رفتار می کند.

حسین سلیمانی عنوان کرد: کلید خوشبختی بچه ها در دست مادران است، مادران  بیش از آنکه حواسشان به کلوچه بچه ها باشد به رفتار بچه ها باش .

وی با بیان اینکه بچه های شما،زندگی اش بیش از خودش اهمیت دارد افزود: احترام ،قانون و نظم را با رفتار خود به بچه ها یاد بدهید.

مدیر آموزش و پرورش گفت: وظیفه ما  تربیت پزشک ، مهندس و معلم نیست وظیفه ما تربیت آدم خوب  است، همه باید کمک کنیم بچه هایمان اول انسان های خوبی  شوند.

وی اخلاق و رفتار خوب را الگوی رفتاری مناسب برای بچه ها خواند و گفت:  فرزندان ۸۰درصد رفتار والدین را تکرار می کند بچه الگوی رفتاری می خواهد تا زبانی.

سلیمانی  با آرزوی سالی پر از آرامش و سلامتی خاطرنشان کرد:  بچه ها بیش از الفبا فارسی، الفبای زندگی می آموزند، آرزو می کنم همه بچه ها آدم های خوب و شریفی در جامعه شوند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب