پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:22:27 - جمعه 31 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش شیرخوارگان حسینی در سیه بنوئیه رابر برگزار شد
سیل عظیمی از مادران به همراه نوزادان و کودکانشان در همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در حسینیه سیه بنوئیه حاضر شده و به راز و نیاز با معبود و متوسل به حضرت علی اصغر (ع)شدند.

به گزارش “صبح رابر”؛ در نخستین جمعه ماه محرم همزمان با روز جهانی علی اصغر(ع)، مراسم شیرخوارگان حسینی همه ساله با حضور پرشکوه مادران و نوزادان شیرخواره ی ملبس به لباس سبز به یاد شهید نوزاد تشنه لب رباب در صحرای کربلا، برگزار می شود و امسال نیز این مراسم معنوی با شرکت گسترده مادران و نوزادان در محل حسینیه سیه بنوئیه رابر برگزارشد.

صبح امروز هئیت علی اصغر (ع) سیه بنوئیه  میزبان مادران با نوزادان و شیرخوارگانشان بود تا با زمزمه لالایی برای علی اصغر با رباب همدردی کنند.

مادرانی که کودکانشان را به نشانه عزای علی اصغر سبز و سیاه پوش کرده بودند، با بلند کردن نوزادان و شیرخوارگانشان بر روی دست هایشان اعلام کردند که حاضرند فرزندانشان را همچون امام حسین (ع) که علی اصغر(ع) را در راه اسلام تقدیم کرد، در راه اسلام فدا کنند.

با مداحی برادران مهدی پور مداحان اهل بیت (ع) در مقام شامخ امام حسین (ع) و حضرت علی اصغر (ع) شور ویژه‌ای به این مراسم بخشید و در فضایی مملو از فضای معنویت و عزاداری حسینی غرق در ماتم شد.

در این میان بانوانی هم بودند که آمده بودند که به طفل شیرخوار حسین(ع) متوسل شوند تا شاید خداوند به آبروی این شهید کربلا به آنها نیز فرزندی عطا کند.

مادرانی هم بودند تا از مراسم منتصب به طفل شش ماهه رباب شفای کودکان مریض احوالشان را بگیرند و آنها را برای همیشه بیمه حسینی کنند.

محیط حسینیه سیه بنوئیه رابر امروز از حضور پرشور مادران و شیرخوارگان حسینی پر بود تا به همه دشمنان اسلام ثابت شود که مسلمانان همواره حاضرند در هر زمان که نیاز شد حتی فرزندانشان را برای دفاع از اسلام تقدیم کنند.

همچنین در روز برگزاری این مراسم به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهید شیرخواره کربلا، لباس نمادین به نوزادان شیر خوار اهدا شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب