پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:11:12 - جمعه 31 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضعف بصیرت وجه مشترک فتنه ۸۸ و واقعه عاشوراست/افرادی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند کسانی هستند که از امام برحقشان تبعیت ندارند
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:افرادی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند و برای آن ها فرش قرمز پهن می کنند همان کسانی هستند که از امام برحقشان تبعیت ندارند و دچار ضلالت و گمراهی شده اند.

به گزارش “صبح رابر”، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد:اتفاقی که در سال ۸۸ در ایران اتفاق افتاد مشابه اتفاقی بود که در محرم ۶۱ برای این ۳۰ هزار نفری که در مقابل امان حسین لشکر کشی کردند رخ داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ضعف بصیرت وجه مشترک فتنه ۸۸ و واقعه عاشوراست چرا که به تعبیر امام انسان بصیر راه شناس و دشمن شناس است.

ابوحمزه تصریح کرد: هر دو گروه چون ضعف بصیرت داشتند راه را گم کردند یعنی در زمین بنی امیه و یزید بازی کردند و خودشان نفهمیدند.

وی در ادامه عنوان کرد: عدم اطاعت از امام بر حق یکی دیگر از مواردی است که حادثه عاشورا را رقم زد، آن ها از امام بر حق خودشان اطاعت نکردند و در دام باطل افتادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی هم این شرایط را داشتیم و الان هم داریم، تصریح کرد: افرادی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند و برای آن ها فرش قرمز پهن می کنند همان کسانی هستند که از امام برحقشان تبعیت ندارند و دچار ضلالت و گمراهی شده اند.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت:آنچه در  هشت سال دفاع مقدس رخ داد درست عکس آن چیزی است که آن ۳۰ هزار نفر در واقعه عاشورا در مقابل امام حسین انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: کرمان بیش از ۶ هزار و پانصد شهید را در دوران جنگ تحمیلی تقدیم کرده است که مردانه از کیان اسلام دفاع کردند چون علاقه ای به دنیا نداشتند و آن را یک پله ی عبور می دانستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: کسانی که در ۸ سال دوران دفاع مقدس حضور پیدا کردند همان کسانی هستند که اهل بصیرت بودند و می دانستند اگر در مقابل دشمن ایستادگی نکنند باید تن به ذلت دهند.

ابوحمزه به وضعیت نا مناسب برخی از کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود : اتفاقی که در حال حاضر در برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان و.. در حال رخ دادن است ناشی از ضعف بصیرت است چرا که دشمن خود را نمی شناسند و همراه و همگام با دشمن هستند.

وی ادامه داد: اما رزمندگان ما در طول جنگ تحمیلی عاشقانه ایستادگی کردند و از حریم ولایت دفاع کردند همین چیزی که الان قریب ۷ سال در جبهه مقاومت شاهد آن هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت دارای بصیرت هستند و می دانند اگر دشمن را رها کنند و مقابل داعش که عامل اصلی آمریکا و صهیونیسم است نایستند باید در تهران، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، مشهد و ۲۵ کیلومتری همدان با داعش می جنگیدیم.

ابوحمزه عنوان کرد: رزمندگان عزیز ما در ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و.. در طول این ۸ سال سینه خود را سپر کردند تا از امام بر حق شان اطاعت کرده باشند و امروز نتیجه کار آن ها را که همان سربلندی و اقتدار است می‌بینیم.

وی در ادامه با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، عنوان کرد: یکی از اهداف بلندی که حضرت اباعبدالله به دنبال ان بود همین مسئله امر به معروف و نهی از منکر بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد : امر به معروف و نهی از منکر فقط مختص دهه اول محرم نیست بلکه باید در طول سال این مهم در بین دوستان، همکاران، محیط و اجتماع ادامه پیدا کند.

وی افزود: آوردن علم با چندین شاخه و فخر فروختن به سایر هیات ها چه سنخیتی با عزاداری برای اباعبدالله دارد، به جای این کار ها باید درس ها و عبرت ها و اخلاق عاشورا در هیات ها و حسینیه ها مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: این قمه زنی هایی که برخی انجام می دهند و فیلم و عکس آن را در کنار داعش می گذارند نظام و انقلاب را زیر سوال می برد بنابراین مردم و مسئولین هیات ها باید این مسائل را تذکر دهند چون این حرکت ها نباید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب