پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:45:06 - چهارشنبه 5 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقام خون حججی تنها با نابودی اسرائیل فراهم می‌شود/ مردم مرگ استکبار را در چنین تشییع‌هایی جشن خواهند گرفت
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید حججی برای نیروهای حزب‌اللهی الگو شد،‌ گفت: به سازمان عاشق‌پروری مثل سپاه برای جذب، حفظ و پرورش نیروهایی مثل شهید حججی باید تبریک گفت.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی که در محل میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، با بیان اینکه شهید حججی افتخاری برای همه شهدای مدافع حرم بود، اظهار داشت: باید او را فخرالشهدای مدافع حرم نامید و احترامی که مردم برای این شهید عزیز در طول این مدت قائل بودند و این تشییع باشکوه و تشییع  دیگری که در شهر خودشان خواهد بود، همه احترام به همه شهدای مدافع حرم است که برخی‌شان بسیار غریب هستند و راه برای شهید حججی باز کردند.

وی افزود: شهید حججی افتخاری برای خانواده باصفا و مخلص‌اش بود، همچنین افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که بعد از سال‌ها این سازمان توانسته است که هنوز نور خود را حفظ کند.

پناهیان با بیان اینکه شهید حججی در خاطرات خود می‌نویسد که از امام رضا (ع) تقاضا کرده بود تا بتواند عضو سپاه شود، خاطرنشان کرد:‌ چه افتخاری باعظمت‌تر از این برای سپاه است که جوان باصفایی جهادگر، آرزویش این است که عضو سپاه باشد و بعد وقتی عضو سپاه می‌شود همان عشق و صفا را در باطن خود حفظ می‌کند و همان نورانیت را در قلب خود حفظ می‌کند، یک کارمند اداری ساده نمی‌شود، یک حقوق‌بگیری که کاری انجام بدهد و رفع تکلیف کند، نمی‌شود و صفای بسیجی خود را در سپاه حفظ می‌کند.

استاد حوزه دانشگاه با بیان اینکه سپاه ظرفیت جذب و حفظ و پرورش چنین نیروهای عاشقی را دارد، اظهار داشت: باید به سازمانی که این چنین عاشق‌پرور است تبریک گفت و باید به جوانان حزب‌اللهی تبریک گفت که الگوی تمام‌نمای حزب‌الله‌گری را امروز مردم بر سر دست گرفتند.

پناهیان ادامه داد: شهید حججی الگویی برای نیروهای حزب‌اللهی شد، شب و روز نمی‌شناخت برای اینکه در مناطق محروم فعالیت کند تا به آباد کردن روستا بپردازد، شب و روز نمی‌شناخت برای اینکه برای انقلاب فعالیت کند و امروز می‌بینیم که کسانی که حتی غیر انقلابی هستند، سر تواضع به مقام این شهید فرود آورده‌اند و به خاطر آن فتوت و جوانمردی که در این شهید بوده است و در این شهید دیده‌اند همه به او احترام می‌گذارند و حزب‌اللهی‌گری یعنی همین.

وی با بیان اینکه اگر هر جایی یک عنصر حزب‌اللهی اینقدر با صفا و مردانه و از خود گذشته به میدان برود، مورد علاقه همگان قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: تا چنین شهیدانی داریم، نه تنها امنیت در کشور برقرار است، بلکه مرگ استکبار را هم در چنین تشییع باشکوهی جشن می‌گیریم.

پناهیان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرموده بودند شهد مظهر قدرت یک کشور هستند، گفت: این تجلی از قدرت مردم است که شهدا امروز گرد آورده‌اند، ملتی که چنین شهدایی آماده برای شهادت دارد هیچ وقت شکست نخواهد خورد و همه از این ملت می‌ترسند؛ البته ملت‌های محروم دنیا چشم امیدشان این ملت است و سلحشوران ملت هستند که مظلومیت را در جهان از بین خواهند برد ولی مستکبران عالم به شدت از شما هراس دارند.

وی ادامه داد:‌ شما شهید حججی، فکر و فرهنگ او را در جهان صادر کردید که امروز تفکر شهید حججی و شهادت به واسطه شهدای دفاع مقدس بنیان‌گذاری شده در منطقه منتشر شده است، اگر فرصتی پیش بیاید تمام منطقه را اعم از شیعه و سنی خواهید دید که چگونه خط مقاومت را پذیرفته‌اند و این درد بزرگ استکبار است که دوست داشت بعد از دفاع مقدس یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

پناهیان با بیان اینکه در روزنامه‌های همین مملکت بعضی‌ها نوشتند که دیگر مردم نام شهید، رزمنده و جانباز می‌شنوند حالشان به هم می‌خورد، تصریح کرد: کجا هستند آنها بیایند ببینند که مردم هنوز به شهدایشان افتخار می‌کنند و برای تشییع شهدایشان بیش از گذشته مایه می‌گذارند، کی در دوران دفاع مقدس شهدا این قدر عزیز بودند که هم اکنون عزیز هستند و کی مردم برای شهدا اینقدر بیداری و قیام پیدا می‌کردند، آنقدر که امروز قیام می‌کنند و این رشد مردم ما را نشان می‌دهد.

پناهیان با بیان اینکه ملتی که چنین شهدایی دارد، به یک شرط پیروز خواهد شد و جهان را هم نجات خواهد داد، تصریح کرد: به این شرط که برای شهدای خود احترام قائل شود؛ بنا نیست همه ما شهادت‌طلب باشیم و بنا نیست که همه ما مانند شهید حججی آرزوی شهادت کنیم و برای آرزوی شهادت اشک بریزیم؛ بعضی از ما توان این همه ظرفیت بالای معنوی را نداریم، همین قدر که مردم ما اگر در حد و اندازه شهید حججی و شهیدان مدافع حرم نیستند، ولی برای شهدای مدافع حرم احترام می‌گذارند، کافی است.

وی ادامه داد: همین‌که مردم برای این شهید سرجدا به سر و سینه می‌زنند و ساعت‌ها در آفتاب می‌ایستند و خیلی‌ها آرزوی حضور در این مراسم را داشتند، علامت سعادت این ملت است. اگر در کربلا برای پیکر بی‌جان حسین‌بن‌فاطمه(ع) احترام قائل شده بودند مردم کوفه به سعادت می‌رسیدند.

پناهیان با بیان اینکه بی‌احترامی که مردم کوفه به پیکر حضرت اباعبدالله (ع) داشتند باعث شد که سال‌ها به ذلت و خواری دچار شوند، گفت: ملتی که شهدایی مثل شهدای مدافع حرم دارد و برای شهدای خود احترام قائل است، پیروز خواهد شد و خداوند نور این شهید را به همه تشییع‌کنندگان عنایت می‌کند‌؛ همانطور که برای گریه‌کنان اباعبدالله‌الحسین (ع) از نور امام حسین (ع) عنایت می‌کند و مردم در ماه محرم حال خوش معنوی حس می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خداوند از همه انتظار ندارد که مثل شهید حججی باشند، خاطرنشان کرد: توقع خداوند از بندگانش کم است و آفرین به مردمی که به شهدایشان احترام گذاشتند.

وی ادامه داد: ما تمام‌قامت به احترام شهید حججی و خانواده‌اش ایستاده‌ایم و امید است که مورد شفاعت شهید حججی و همه رفقایش قرار گیریم که عزیزانشان را گذاشتند و به سادگی از آنها برای دفاع از مرز و میهن چشم پوشیدند و برای دفاع از اسلام که برای این مرز و میهن امنیت‌آور است، قیام کرده و خون خود را دادند.

پناهیان با تأکید بر اینکه ما هیچگاه قاتلان اصلی شهید حججی را فراموش نمی‌کنیم، گفت: ما هیچگاه وزیر اسبق آمریکا را فراموش نمی‌کنیم؛ البته تمام دولتمردانشان خبیث هستند و مرگ نه تنها باید شامل حال اصل رژیم سفاک، غیرمردمی و غیرانسانی آمریکا باشد که نه نماینده مردم بلکه نماینده سرمایه‌داران هستند، باید مرگ به فرموده حضرت امام شامل حال تک تک سیاستمداران خبیث آمریکا، اسرائیل و انگلیس شود.

وی با اشاره به اظهارات وزیر  اسبق خارجه آمریکا،‌ که گفته بود برای راه‌اندازی داعش با ۷۰ کشور مذاکره کردیم،‌تصریح کرد:  ما می‌فهمیم خنجری که سر مطهر شهید حججی را از بدن جدا کرد آمریکا و اسرائیل تیز کرده بودند؛، ملت ایران، ملت باهوشی هستند و به خون شهید حججی قسم می‌خوریم که تا اسرائیل را نابود نکنیم از پا نخواهیم نشست و تا تک‌تک سیاستمداران خبیث و سربازان اسرائیلی را نابود نکنیم آرام نخواهیم نشست.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ای اسرائیل ما تا تو را نابود نکنیم از عزاداری‌مان برای حسین صداقتش به اثبات نخواهد رسید و ما تو را یزید زمانه، شمر زمانه و شما را ادامه‌دهنده راه قاتلان حسین می‌دانیم و ما به عشق حسین اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

پناهیان با بیان اینکه ما عزادار حسین نیستیم مگر اینکه اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنیم، تصریح کرد:‌به سر بریده شهید حججی قسم سرهای سردمداران اسرائیل را از بدن جدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ایرانی‌ها فریب نمی‌خورند، خاطرنشان کرد: در جبهه نبرد دو آتش باید بریزیم یکی تیر مستقیم به کسی که به سمت تو می‌آید و دیگر اینکه باید عقبه دشمن را با توپ بزنیم. اگر عقبه دشمن را با توپخانه و موشک بزنیم و این عقبه نابود شود، نیروهای مقاومتی که در مقابل هستند پیروز خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه شهید حججی ثمره دسته‌های عزاداری است بیان داشت:‌شهید حججی و این خط مقاومت ثمره دسته‌های بلند شده برای سینه زدن و زنجیرزنی‌ها و علم و کتل‌های دسته‌های عزای اباعبدالله‌الحسین (ع) است. ۱۴۰۰ سال این عزاداری‌های باشکوه این خط مقاومت را برای ما به ارمغان آورده است و دسته‌های عزا دسته‌های نصرت حسین هستند و دسته‌هایی هستند که می‌خواهند حسین را یاری کنند و فقط برای سوگواری نیستند.

وی افزود: معنای دسته‌های عزاداری این است که ای حسین کاش ما در کربلا بودیم تا تو را یاری می‌کردیم.دسته‌های عزاداری یعنی دسته‌های رزم و یعنی سازماندهی نیروهای مقاومت، دسته‌های عزاداری یعنی همان کسانی که آماده هستند که دشمنان حسین را نابود کنند ما می‌دانیم که اگر حرم حسین شهید می‌دهد، در درجه اول توسط اسرائیل غاصب مورد تهدید قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ای سپاهیان پاسدار موشک‌های خود را برای مقابله با اسرائیل آماده کنید تصریح کرد: این مردم از خون حججی نمی‌گذرند و انتقام این خون را نابودی داعش تمام نخواهد بود و انتقام خون حججی تنها با نابودی اسرائیل فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب