پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:36:21 - شنبه 8 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نذری متفاوت در مدرسه ی روستایی رابر /تصاویر
این روزها در هر کجا که قدم می‌زنید عطر نذری‌های مختلف پیچیده است، اما افرادی هستند که نذرهای متفاوتی دارند، نذری مانندکتابخانه و لوازم التحریر.

به گزارش “صبح رابر “؛ در ایام محرم و صفر هرسال تعدادی از مردم تصمیم می‌گیرند به جای نذری‌های مختلفی که رایج است نذر دیگری ادا کنند، این افراد ترجیح می‌دهند با اهدا کتاب و لوازم التحریر در جهت ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ این کشور زندگی دوباره ببخشند تا اثرات نذرشان سال‌های زیادی ماندگار باشد.

بچه های مدرسه ای درروستای کلدان رابربه همت اعضای پویش روستایی  و با همکاری آموزش و پرورش صاحب یک کتابخانه علمی تخصصی با ۷۵۰جلد کتاب شدند.

حیدری نژاد یکی از اعضای پویش روستایی گفت: به لطف خدا و همکاری همه عزیزان، ۱۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش اموزان عزیز تقدیم شد.

وی همچنین در ادامه افزود: یک کتابخانه با ۷۵۰ جلد کتاب هم دایر شد که امیدواریم این کتابها در جهت ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ این کشور عزیزمان به کار گرفته شود‌.

شایان ذکر است:  این طرح با تلاش و  پشتیبانی و هماهنگی های استادان و دانشجویان مختلف بویژه  دانشجویان دوره دکترای دانشگاه های علوم تحقیقات و دانشگاه تربیت مدرس تهران در هفتم مهرماه اجرا شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب