پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:43:32 - جمعه 14 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشتار لاس‏ وگاس مرگبارترین تیراندازى تاریخ آمریکا شد/متزلزل کردن جایگاه امام جمعه اهانت به جایگاه پیامبر است
خطیب جمعه رابرمرگبارترین تیراندازى در لاس وگاس آمریکا خواند و گفت: آمریکایی هاکه خود مدعی حقوق بشر و حتی حیوانات هستند در هفته ای گذشت لاس وگاس، پایتخت سرگرمى و قمار آمریکا به خون کشیده شد و هولناک‏ترین کشتار در تاریخ معاصر آمریکا رقم خورد.

به گزارش ” صبح رابر “، حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر، در خطبه های دشمن شکن این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به پیامد های رسانه ها در زندگی های امروزی گفت: بی بندوباری، نوشیدن مشروبات الکلی همه این امور به معنای حذف دین و معنویت از عرصه زندگی است، تغییر در سبک زندگی به ویژه حجاب از مهمترین اهداف ماهواره ای است که فرهنگ دینداری و معنویت را در خانه ها حذف می کنند.

وی افزود: استفاده از پایگاه های اینترنتی مهمترین امور اطلاعات پژوهشی از جمله آثار ارزشمند در کنار اینترنت، سبک زندگی ها را به شکل منفی تغییر می دهد؛ دوستی های اینترنتی، در بحث چت روم ها و مباحثی که از خطوط قرمز گذشته از پیامدهای  اینترنت برشمرد.

خطیب جمعه رابر بیان داشت: والدین با قراردادن امکانات مختلف برای فرزندان و عدم نظارت کافی خود بر این پیامدها دامن می زنند، والدین باید آگاهی خود را  بالا ببرند و نسبت به این امور بیخیال نباشد.

حجت الاسلام صادقی، داشتن اخلاق نیک و حسنه با فرزندان، توجیح منطقی فرزندانشان در استفاده صحیح از این ابزار و  قرار دادن لپ تاپ و کامپیوتر در محل  رفت و  آمد اعضای خانواده نه  در اتاق را از راهکارهای پیشگیری از این پیامدهای برشمرد.

وی در بخش دیگر سخنانش با تبریک هفته نیروی انتظامی به سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت:  امنیت امروزمان را مدیون این عزیزان هستیم و این را قدر بدانیم، شهرستان رابر یکی از راههای عبور قاچاقچیان است قاچاقچی هایی که جان هیچ کس برایشان عزیز نیست، هدف آنها اینکه به مفاسد شومشان برساند اینها بارشادت هایی که دارند جان خودشان را در کف دست گذاشته اند  و برای امنیت جامعه اسلامی  روز و شب نمی شناسند و خدمت می کنند برایشان دعا کنیم .

حجت الاسلام صادقی  در بخش دیگر سخنان خود مرگبارترین تیراندازى در لاس وگاس آمریکا خواند و افزود: آمریکایی هاکه خود مدعی حقوق بشر و حتی حیوانات هستند در هفته ای گذشت لاس وگاس، پایتخت سرگرمى و قمار آمریکا به خون کشیده شد.

وی در ادامه گفت: هنگام برگزارى کنسرتى در فضاى باز، شلیک گلوله‏ ها از طبقات فوقانى هتلى آغاز شد و صدها تن را هدف قرار داد. با مرگ بیش از ۶۰ تن و زخمى شدن بیش از ۵۴۰ نفر که حال برخى نیز وخیم گزارش شده است، هولناک‏ترین کشتار در تاریخ معاصر آمریکا رقم خورد.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه آمریکا، که خود مدعی حقوق بشر است جنگ هایی که در کشور های اسلامی به راه انداخته و بعضاً پشت پرده آنها را کنترل می کند می بینیم که  به کشور خودش هم رحم نمی کند عنوان داشت :  آمار جرم و جنایت در آمریکا از سال‏هاى ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ رو به کاهش گذاشته بود ولى در سال‏هاى اخیر جهشى چشمگیر داشته است. کشتار لاس‏ وگاس مرگبارترین تیراندازى تاریخ آمریکا معرفى شد.

وی با تقدیر و تشکر از هیأت های مذهبی ، هیئت امناهای تکایا و مساجد و حسینیه و از  مردم خوب و ولایت مدار شهرستان رابر در برپایی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: امسال نسبت به سال های قبل استقبال روستاها و مساجد از روحانیون خیلی بیشتر بود ان شاءالله مزد شما را آقا ابا عبدالله (ع) عنایت کند.

امام جمعه رابر همچنین از کسانی که در روز عاشورا دستجات عزاداری پرشور و با شکوه و با عظمت برپا کردند و نیز از کسانی که  نماز ظهر عاشورا را در مصلی و در مکانهای دیگر خواندند تقدیر و تشکر کرد .

حجت الاسلام صادقی با گلایمندی از پیام های دروغ از سوی وی در فضای مجازی افزود: فضای مجازی، فضای  بسیار خوبی است  که می توان  تبلیغ دین را ترویج دهید اما همین فضای مجازی باعث می شود عزاداری و عبادت ها را با یک پیام دروغ از بین ببرید.

وی گفت: پیام دروغ، حاوی تهمت و غیبت از گناهان کبیره است و همه عزاداری که داشته از بین می برد من از جای شخص مهدی صادقی میگذرم اما لطمه به این جایگاه است و از این جایگاه نمی گذرم.

خطیب جمعه رابر، متزلزل کردن این جایگاه یعنی متزلزل کردن جایگاه امام زمان (ع) وجایگاه پیغمبر(ص) دانست و افزود: اگر مطلبی از طرف بنده در فضای مجازی پخش یا شنیده شد از صحت آن مطلع شوید، آن وقت می خواهید این عزاداریها در پرونده اعمالتان ثبت شود، این را مراقبت کنید.

وی در ادامه گفت: کسانیکه بااین جایگاه مشکل دارند نه با شخص بنده که امام جمعه را تند می خوانند،  تند بودن در برخورد با ظالم طبیعی است، به عنوان مثال در مسئله  مردم روستای رودبر که از سال ۹۱ تاکنون مردم از حداقل امکانات اولیه مثل آب و برق و تلفن و گاز برخوردار نبودند، من از حق مظلوم نمیگذرم و کوتاه هم نخواهم آمد.

حجت الاسلام صادقی افزود: ما با شما مردم زندگی می کنیم بنده به تند بودن در برخورد با ظالم افتخار هم میکنم، خروجی همین تند بودن را خواهید دید و خبر مسرت بخش آن به گوش شما خوبان خواهم رساند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب