پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:37:58 - چهارشنبه 26 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
باید همه از ظرفیت رسانه ها برای مقابله با جنگ نرم استفاده کرد
رئیس بسیج رسانه استان کرمان گفت : امروز رسانه ها روزانه در حال تغییر و تحول هستند و این وظیفه بسیج رسانه و خانه مطبوعات است که از همه ظرفیت رسانه ها برای مقابله با جنگ نرم استفاده کنند .

به گزارش “صبح رابر“، به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ مرتضی کارآموزیان رئیس بسیج رسانه استان کرمان صبح امروز در جمع شورای بسیج رسانه اظهار داشت : امروز رسانه ها روزانه در حال تغییر و تحول هستند و این وظیفه بسیج رسانه و خانه مطبوعات است که از همه ظرفیت رسانه ها برای مقابله با جنگ نرم استفاده کنند .

وی گفت : یکسری از ابلاغیات است از جمله بحث توسعه کانون های بسیج رسانه که باید به سرعت و به صورت کیفی نگری تجهیز شود و به صورت انتخابی مسئول کانون ها توسط اعضا انتخاب می شود.

کارآموزیان عنوان کرد : چند کارگروه تخصصی در حوزه هایی همچون بین الملل ، آینده پژوهی ، شبکه های اجتماعی و مسکن مورد نیاز است که باید به صورت جدی دنبال شود .

رئیس بسیج رسانه استان کرمان با بیان این که دغدغه غیر وابسته بودن رسانه ها به یارانه ها و کمک ها بایستی حل شود ، ابراز داشت : جشنواره ابوذر نیز یک المپیک رسانه ای استان کرمان است که با یک هیات داوران خوب برترین های رسانه ای استان کرمان در هفته بسیج مشخص می شوند .

وی تشریح کرد: کار بعدی که باید صورت بگیرد توسعه سواد رسانه ای مردم کرمان است با هر رسانه ای که در اختیار داریم ؛ ارتباط گیری و وحدت رویه با رسانه ها ادامه خواهد داشت و جلسات شورا را هم افزایش می دهیم .

کارآموزیان اظهار داشت : برخی نامه نگاری ها از قبل برای راه اندازی اتاق فکر استان صورت گرفته است و باید از گفتمان انقلاب اسلامی حمایت صورت گیرد .

 

رئیس بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به این که باید روحیه مطالبه گری در مردم ترویج و تقویت شود، یادآور شد : این وظیفه رسانه هاست که در جهت بالا بردن روحیه مطالبه گری مردم تلاش کنند.

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب