پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:35:58 - شنبه 29 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رابر قهرمان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی کرمان شد
تیراندازان رابری قهرمان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی استان کرمان شدند.

به گزارش “صبح رابر “؛ مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در قالب جشنواره شکارچیان به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی با شعار حمایت از محیط زیست و حفاظت اصولی و بهینه از پرندگان و حیوانات جمعه ۲۸ مهر ماه با شرکت تیم‌هایی از سراسر استان و هرمزگان در روستای سیاحتی زیارتی اسلام‌آباد برگزارشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دومین دوره مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی استان کرمان به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی در قالب جشنواره شکارچیان به میزبانی رابر برگزار شد.

فتاح حاجی‌زاده گفت: در این دوره از مسابقات ۷۰ تیرانداز از هشت شهرستان کرمان، رابر، سیرجان، بافت، جیرفت، شهربابک و شهرستان هرمزگان حضور داشتند.

وی افزود: در پایان این مسابقات سعید خدادادی از رابر مقام اول، مسعود خدادادی از رابر مقام دوم، علیرضاشاکری از بافت مقام سوم و محمدزینلی از رابر مقام چهارم را کسب کردند.

رئیس هیئت تیراندازی استان نیز گفت: مسابقات تیراندازی را در شهرستان‌ها به واسطه آشتی شکارچیان با محیط زیست با عنوان جام شکارچیان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: از آنجا که شکارچیان حافظان محیط زیست هستند و حفظ طبیعت و جلوگیری از شکار پرندگان و جانوران ذیحیات از وظایف همه انسان‌هاست، امروز شاهد استقبال تیراندازانی از سراسر استان و شهرستان همجوار هرمزگان و مردم محلی در این مسابقات هستیم.

اسماعیلیان اظهار داشت: این مسابقات به نوعی استعدادیابی افراد شرکت کننده است و نفرات برتر مسابقات هر شهرستان به استان معرفی و در سایت المپیکی کرمان تمرینات خود را زیر نظر مربیان استانی و یا مربیان تیم ملی آغاز می‌کنند و به عنوان منتخبان استان در رقابت‌های ملی و حتی برون مرزی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب