پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:30:55 - دوشنبه 1 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان‌ در رابر اعلام شد
این آیین ضد استکباری همزمان با سراسر کشور روزشنبه ۱۳آبان از مقابل بلوار شهرداری ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در دفتر امام جمعه شهرستان رابر برگزار شد

حجت الاسلام سلیمانی در این جلسه، با بیان رخدادهای ۱۳ آبان به اهمیت برگزاری راهپیمایی این روز اشاره کرد و گفت: این روز فقط مخصوص دانشجویان و دانش آموزان نیست و یک روز ملی و مذهبی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در ۱۳ آبان که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم نام گرفت، دست جاسوسان و ایادی استکبار از این مرز و بوم کوتاه شد و فریاد ضد استبدادی و استعمارستیزی ملت ایران سرداده شد.

امام جمعه موقت رابر گفت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی متلعق به همه مردم است و باید نسبت به سال های گذشته با شکوه و به صورت مردمی برگزار شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می گیرد.

محسنی با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تمام تمهیدات لازم صورت گرفته است.

در این جلسه مصوب شد راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان از ساعت۹صبح از مقابل بلوار شهرداری آغاز تا میدان معلم راهپیمایان پس از طی مسیر خیابان امام در مدرسه ابا صالح رابر تجمع کرده و با انجام مراسم ویژه این روز خاتمه یابد.

ایستگاه صلواتی سلامت رایگان نسبت به ارزیابی فشار خون و قند خون، مسابقه نقاشی در مهد کودک، ساخت آدمک‌ها و نماد‌های جریان سلطه،‌ صهیونیسم با موضوع جلوه های ویژه راهپیمایی ۱۳ آبان، اهدای جوایز به ۳ نفر از برترین سازندگان این آدمکها، قرائت قطع نامه و آتش زدن آدمک های دشمن و پرچم کشورهای مستکبر از برنامه های روز ۱۳ آبان در شهرستان رابر خواهد بود.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب