پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:22:08 - چهارشنبه 10 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قدردانی برادر بزرگ سردار سلیمانی از مردم، مسئولان و علما
فرزند دوم مرحوم حاج حسن سلیمانی ضمن تشکر از حضور فرماندهان نیروهای مسلح و علمای کشور در این مراسم گفت: بنده ،کوچک همه ملت ایران هستم و نمی توانم این محبت مردم ایران را جبران کنم.

به گزارش “صبح رابر”؛ برادر بزرگ سردار سلیمانی صبح امروز  در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پدر مرحوم خود گفت: زبان من  توانایی تشکر از این همه محبت و قدرشناسی مردم شریف و بزرگوار شهرستان های رابر و بافت و همه فامیلها و مهمانانی  که از سایر نقاط استان کرمان، خارج از استان و خارج از کشور در این مراسم حضور پیدا کرده اند را ندارد.

وی  ضمن تشکر از حضور فرماندهان نیروهای مسلح و علمای کشور در این مراسم ابراز کرد: بنده، کوچک همه ملت ایران هستم و نمی توانم این محبت مردم ایران را جبران کنم خداوند به همه شما  اجر و پاداش عنایت  کند.

حسین سلیمانی در پایان با تشکر از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: بنده فرزند دوم پدر بزرگوارم هستم و تاکنون که حدود ۶۰ سال سن دارم به یاد نمی آورم که پدرم حاج حسن سلیمانی در طول عمر نزدیک به ۱۰۰ سال خود نمازش را ترک کرده باشد و همواره ما را برای اقامه نماز صبح بیدار می کردند.
گفتنی است: مراسم ترحیم ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه جاری در مسجد جامع اهل بیت (ع) این روستا برگزار می شود.

هم چنین مراسم ترحیمی نیز در عصر روز جمعه ۱۲ آبان ماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.

امشب نماز لیله الدفن هدیه ای برای  مرحوم حاج  حسن فرزند حاج حسین را  فراموش نکنید.

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب