پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:35:07 - شنبه 13 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکوه استکبار ستیزی مردم رابر با تشییع جنازه ترامپ در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی +عکس
راهپیمایی استکبار ستیزی۱۳ آبان، امروز با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان از بلوار شهرداری رابر همراه با تشییع جنازه ترامپ برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر “؛  راهپیمایی  استکبار ستیزی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان از بلوار شهرداری رابر برگزار شد.

در راهپیمایی استکبار ستیزی امروز اقشار مختلف مردم و مسئولین، به ویژه دانش‌آموزان با حمل پلاکاردها و آدمک ها و نماد‌های جریان سلطه،‌ صهیونیسم، یکصدا با فریادهای  مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس مسیر بلوار شهرداری تا میدان معلم را طی و نفرت و انزجار خود را از سیاست ها و اقدامات جنایتکارانه ، ظالمانه و منافقانه ی آنان اعلام کردند، همچنین ماکت تابوت ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز بصورت نمادین بر روی دست پسران دانش‌آموزدبیرستان شهید عسکر پور تشییع شد.

تظاهرکنندگان سپس با اجتماع در مدرسه ابا صالح و قرائت قرآن، شعر، مقاله و با سخنرانی امام جمعه شهرستان راب ادامه یافت و  در قطعنامه ای نه بندی، با تاکید بر نفی هرگونه سلطه طلبی اعلام کردند استکبار آمریکا را همچنان دشمن اصلی خود می دانند.

تظاهر کنندگان یوم الله سیزدهم آبان رابر با محکومیت شدید لفاظی های دولتمردان آمریکا بر ضد سپاه و ملت ایران، سپاه پاسداران را سد مستحکم نفوذ و برهم زننده توطئه استکبار در منطقه، و نور چشم ملت ایران خواندند و بر تقویت توانمندیهای دفاعی و نظامی تاکید کردند.

در قطعنامه پایانی تظاهرات سیزدهم آبان، اتکا به توانمندی داخلی و اقتصادمقاومتی تنها راه حل مشکلات و عزت و استقلال و پیشرفت کشور دانسته و جدی گرفتن آن فراتر از لفظ و شعار، از مسئولان خواسته شده است.

تظاهرکنندگان همچنین تبیین مجدانه و مستند دخالت ها و توطئه های آمریکا، ضدانقلاب اسلامی را با بهره گیری از اسناد لانه جاسوسی به ویژه برای نسل جوان خواستار شدند.

گفتنی است این راهپیمایی با شکوه همراه با مسابقه نقاشی مهد کودک ها با موضوع ۱۳آبان پایان یافت.

                      

انتای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب