پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:05:08 - یکشنبه 14 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت ما فهمید اعتماد به آمریکا اشتباه است/ایران از حق مسلم خود کوتاه نمی آید/مسئولین هر دوره باید اقتدار خودشان را حفظ کنند
امام جمعه رابر از نمایندگان مجلس  شورای اسلامی خواستار شد: که هر چه  سریعتر سانتریفیوژها را برگردانند، قلب رآکتور عراق را تخلیه کنندکه بدانند ایرانی جماعت پر از بسیجی و انسان های با بصیرت است که از حق مسلم خود کوتاه نمی آید و دولت ما فهمید اعتماد به آمریکا اشتباه است.

به گزارش “صبح رابر “؛ مراسم  استکبار ستیزی راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان از بلوار شهرداری رابر برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه رابر در این آیین ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان ماه گفت: دشمن بزرگ ما آمریکاست به فرموده مقام معظم رهبری؛ آمریکا دشمن رهبر ایران نیست، آمریکا دشمن دولت نیست،  آمریکا دشمن شما مردم و انقلاب است.

وی با اشاره به دلیل دشمنی آمریکا با ایران  اظهار داشت: در ابتدای سلطنت محمد رضا  پهلوی سال ۱۳۲۲ یا در زمان  جنگ  جهانی دوم  ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی یک حیات  خلوتی برای استکبار جهانی خصوصا آمریکا شده بود که ایران این حیات خلوت را به هم زد.

امام جمعه رابر با اشاره به سه واقعه تاریخى درپرونده استکبارى آمریکاى جنایتکارافزود: تبعید امام خمینى(ره)به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‏آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسى در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخى است.

وی با بیان اینکه دیگر ملت ایران به هیچ عنوان اجازه نگاه چپ به ایران را نخواهد داد گفت : باید آمریکا ناراحت باشد و از این عصبانیت هم بمیرد .

امام جمعه شهرستان رابر با نگاه به تاریخ دولت اسبق و  فعلی در مذاکرات ۵+۱ گفت: باید مسئولین ما در هر دوره ای که هستند اقتدار خودشان را حفظ کنند، ما خنده، دست دادن و پیاده روی با دشمن ایران را  نداریم، بعد ازامضای برجام  که همه هستی ما را گرفتند در قبال آن، هیچ که ندادند؛ بمانند هرروز نسبت به روز قبل  تحریم ها را زیاد تر کردند!.

وی با بیان اینکه ما ممنون وار آمریکا هستیم چرا که اگر در همان اوایل ما را تحریم نمی کرد این همه نخبه و  غنی سازی ۲۰ درصد نداشتیم  و ادامه داد: آمریکاجدیداً رئیس جمهور دیوانه ای را انتخاب کرده که اگرپای میز مذاکره حرف  زشتی از دهانش بیرون آید مجلسی های آمریکا بگویند: این دیوانه است.

حجت الاسلام صادقی گفت: سیاست آمریکا، سیاست بزن و دروست اما سیاست ما ایرانیان پشت سر مقام معظم رهبری سیاست استقامت، ایثار و صبوری است .

وی با اشاره به سخن رئیس جمهور در مجلس افزود:  مگر مقام معظم رهبری وامام  بزرگوار بدعهدی و بی اعتمادی  به آمریکا را نفرمود که حال شما کشورهای شرقی را نصحیت می کنید؛ مبادا دست  تعهد به آمریکا بدهید این مایه خجالت است!.

امام جمعه رابربا بیان اینکه متاسفانه  بعضی انقلابی ها، امروز ضد انقلاب شده اند گفت : امروز دوم خردادیها از آمریکا عذر خواهی می کنندکه نفهمیدند و لانه جاسوسی را کشف کردند آنهایی که در زیر چتر انقلاب راحت نفس می کشند بعضی در همین دولت وقتی پرچم آمریکا را در مدارس می کشد که  دانش آموزان با اقتدار برروی  پرچم آمریکا قدم بنهند آقایان یکی به دو می کنندکه مبادا پای نحس شان به پرچم نحس آمریکا بخورد.

وی افزود: شما هم مثل بنی صدر خود رابه شکل زنان در بیاورید و چادر به سر شبانه از ایران فرار کنید چراکه اگربه دست همین دانش آموزان بیفتید شما را لگد مال خواهند کرد .

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: دولت محترم متوجه اشتباه خود شدند و الحمدالله  کمی به راه راست با دعای شما خانواده های شهدا هدایت شدند و از کسانی در بحث فتنه ۸۸ اعلام بیزاری کردند و همین طور سر سختانه با ۵+۱ مخصوصا آمریکا جنایتکاربگویدکه  دیگر مذاکره ای نداریم.

وی از نمایندگان مجلس  شورای اسلامی خواستار شد: که هر چه  سریعتر سانتریفیوژها را برگردانند، قلب رآکتور عراق را تخلیه کنند که بدانند ایرانی جماعت پر از بسیجی  و انسان های با بصیرت است که  از حق مسلم  خود کوتاه نمی آید و دولت ما فهمید اعتماد به آمریکا اشتباه است، اشتباه است،  اشتباه است.

 

انتهای پیام

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب