پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:21:12 - دوشنبه 15 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن از تفکر بسیجی بسیار می ترسد/دانش آموزان با تفکر بسیجی درس بخوانید
امام جمعه رابر با تأکید بر اینکه ما باید به دنبال تفکر بسیجی باشیم چرا که دشمن از تفکر بسیجی بسیار می ترسدگفت: حاج قاسم سلیمانی پشت میز همین مدارس روستا درس خواندو امثال سلیمانی ها با تفکر بسیجی مشغول تحصیل بودند.

به گزارش “صبح رابر “همزمان با روز دانش آموز یادواره شهدای دانش آموز با حضور مسئولان در گلزار شهدای روستای نمونه گنجان برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر، با اشاره به هدف از برگزاری یادواره شهداء گفت: خیلی دشمن از برگزاری یادواره شهدا می ترسد و کیلومتر ها عقب نشینی میکند.

وی با بیان اینکه شهدای ما با تفکر بسیجی وارد عرصه جنگ شدند افزود: تفکر حضرت امیرالمومنین (ع) و همسرش حضرت زهرا (سلام اله علیها )،  اولین بسیجی راه اسلام که برای حراست از نظام مقدس اسلام دست به دست گشته و به دست شما عزیزان و  شهید حسین فهمیده رسید.

امام جمعه شهرستان رابربا بیان اینکه حسین فهمیده از لحاظ سنی ۱۳سال بیشتر نداشت اما تفکر شهید حسین فهمیده بیشتر از بعضی انسانهای امروزی است وعنوان کرد: شهید محسن حججی تفکر بسیجی داشت و اینها به ما راه را نشان می دهند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید به دنبال تفکر بسیجی باشیم چرا که دشمن از تفکر بسیجی بسیار می ترسدگفت: حاج قاسم سلیمانی پشت میز همین مدارس روستا درس خواندو امثال سلیمانی ها با تفکر بسیجی مشغول تحصیل بودند.

حجت الاسلام صادقی گفت: اولین زن و مرد بسیجی حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) و حضرت  فاطمه زهرا(سلام الله علیها)  بودند که برای حفظ اسلام از تحریم های اقتصادی در زمان پیغمبر(ص) دشمن پرچم اسلام را بلند کرده بود و سه سال پیامبر(ص) در شعب ابی طالب در تحریم اقتصادی بود.

وی ادامه داد: کسانی که تفکر بسیجی داشتند در مکه به خاطر حفظ نظام اسلام سه سال در شعب ابی طالب تحمل کردند مقابله با جنگ نرم دشمن وظیفه ماست تفکر بسیجی، رمز اقتدار ایران در جهان است.

امام جمعه رابربه دانش آموزان توصیه کرد: که خود را به سلاح علم و تفکر بسیجی مسلح کنند، چرا که اگر علم داشته باشند اما تفکر بسیجی نداشته باشند خائن می باشید.

وی با اشاره به ناو آمریکایی که با صلابت و تهدید ناو ایرانی می ایستد و ناوآمریکایی عقب نشینی می کنند افزود: بدانید دشمن هر زمان ما را تحریم کرد به نفع کشور ما شد در زمان جنگ ایران قادر با ساخت یک سیم خاردارهم نبود.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه پول یهودی ها آمریکا را می چرخاند گفت: امیداریم به حول قوه الهی آمریکا  در زمان رییس جمهور مجنون به زودی زود نابود خواهد شد.

وی در پایان گفت: با تفکر بسیجی درس بخوانید انشاءالله آینده از ان شماست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر نیزدر این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر  شهدای دانش اموز گفت: شهداءاز امامزادگان بالاتر نباشند کمتر نیستند ؛ شهداء را الگو ی زندگی خود قرار دهید .

وی افزود: ببینید شهید در چه راهی پا گذاشته و برای چه هدفی جان خودش  را تقدیم کردند درس شهدا سنگر است.

گفتنی است از دیگر برنامه های این مراسم،عطر افشانی گلزار شهدای روستانی نمونه کشوری گنجان، خیر مقدم رییس آموزش و پرورش شهرستان، خیر مقدم  فرمانده ناحیه رابر و قرائت  دکلمه ای در وصف شهدا و پخش کلیپ بود.

hdr

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب