پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:11:05 - شنبه 20 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۰۰ روستای استان کرمان مجری برگزاری تالار گفتگوی اقتصادی مقاومتی می شوند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تفاهم نامه ای با مدیرکل امور روستایی استانداری کرمان امضا کرد که بر اساس آن در ۲۰۰ روستای منتخب استان، تالارهای گفتگوی اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری “صبح رابر”، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان، محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تفاهم نامه ای با مدیرکل امور روستایی استانداری کرمان امضا کرد که بر اساس آن در ۲۰۰ روستای منتخب استان، تالارهای گفتگوی اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.
در این تفاهم نامه بر نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تاکید شده و قرار است این تالارها با حضور موثرین و مسوولان محلی روستاهای هدف و با محوریت اجرای کار مردمی بر پا گردد.

محمدرضا علیزاده در این مراسم امضای این تفاهم نامه به تاکید استاندار کرمان در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره وتصریح کرد: گفتمان سازی و ایجاد این تالارها در ۲۰۰ پایگاه روستایی نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی و تغییر دیدگاه ها در روستاهای استان را فراهم می آورد.

 

وی اذعان کرد: در اقتصاد مقاومتی اگر مردم روستاها به این باور برسند که نقش آنها، نقش مولدی است و می توانند در بخش های مختلف از جمله اشتغال و کارآفرینی سهیم باشند شاهد تحولات قابل توجه و مثبتی در روستاها خواهیم بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: دستگاه ها هر کدام وظایفی در این زمینه بر عهده دارند که اگر این وظایف با هم پیش برود و هر کدام مکمل دیگری باشد، کارها به سرعت و سهولت بیشتری انجام شده و نتایج ملموس تری بر جای خواهد گذاشت.

 

علیزاده در پایان با بیان اینکه کار فرهنگ سازی و گفتمان سازی، تنها کار دستگاه های فرهنگی نیست، خاطر نشان کرد: این حوزه ای است که همه دستگاه ها و نهادها باید اقدام کنند و نسبت به تولید محتوا و اجرای برنامه های مناسب به صورت هماهنگ و با برنامه عمل نمائیم.

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب