پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:27:46 - چهارشنبه 24 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فضاسازی‌ها درباره خسارات و تلفات مسکن مهر، تکمیل پازل رسانه‌های معاند است
عضور شورای مرکزی جمنا گفت: فضاسازی درباره تلفات مسکن مهر پس از زلزله، عقده گشایی از سوی برخی‌ها درپازل رسانه‌های معاند است.

به گزارش “صبح رابر”، سیدمحمدحسینی عضو شورای مرکزی جمنا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در واکنش به برخی فضاسازی‌ها و اظهارات حاشیه ساز مبنی بر تخریب حداکثری مسکن مهر در زلزله اخیر غرب کشور گفت: در حالیکه حزن و اندوه بر سراسر کشور سایه افکنده، برخی ها با فاصله گرفتن از انصاف و اخلاق، سوژه های انحرافی را مطرح کرده و با فضاسازی برطبل تفرقه و نزاع می کوبند و دچار این توهم می شوند که فرصت مناسبی برای تسویه حساب سیاسی است.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که مردم ایران یکپارچه داغدار حادثه تلخ زلزله اخیر بودند و روح همدلی و همدردی برای امداد و نجات در آنان موج می‌زد و در ساعات اولیه که باید با نگاه ملی همه امکانات، تجهیزات و دستگاهها برای خارج کردن مصدومین از زیر آوار بسیج شوند، این نوع حاشیه سازی، سیاسی کاری و عقده گشایی از سوی برخی ها درپازل رسانه های معاند، تاسف بار و غیرقابل توجیه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با تاکید بر اینکه فضاسازی ها در بیان خسارات و تلفات مسکن مهر تناقض گویی است، اظهار کرد: طبیعی است که زلزله مهیب ۷/۳ ریشتری آسیب های جدی وارد کند، ولی طبق گفته مسئولان سقف این خانه ها نریخته وحداقل آسیب به ساکنان وارد شده است.

وی افزود: فاجعه به قدری عمیق و جانگداز بود که هرایرانی غیرتمند آرزو داشت با حضور در مناطق زلزله زده، بتواند جان فردی را نجات دهد.

وی ادامه داد: ولی بلافاصله بعد از زلزله یک جریان رسانه ای قوی از خارج کشور شروع  و برخی ها هم دانسته یا ندانسته با آن همراهی کردند و آن را به سوژه اول این حادثه تلخ مبدل کردند و اذهان عده ای را از مسئله اصلی یعنی امدادرسانی منحرف ساختند و دست مایه ای برای مناقشه و تشدید منازعات قرار دادند که با هیچ منطقی سازگار نیست.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب